sleeeepy

usch va trött jag har varit/är idag, som en klubbad säl och den här gången har jag inte slarvat m järntabletterna.
är som rastlös men har ändå inge ork att göra ngt..a bad day helt enkelt.

dagens höjdpunkt var när jag ringde till Sanna för första gången efter charlie kommit, jag kunde inte hålla mig :)
åååh, vad det är kul att höra om allt, hur det gick m.m. har 1000frågor till dig gumman, så vi får boka in en hel dag(om det nu räcker haha) ;)
men jag måste säga att jag känner mig betydligt lugnare inför förlossningen nu, YES :)

fick ju en slant av svärisarna i present, vet ni vad jag köpte?
dom sa "köp nu någonting åt dig själv"
"yes tänkte jag, och for på maxi på storheden.
köpte chokladkex,lättdryck, gurka och  brämhults juice (jordgubb-lime = SJUKT god) till mig själv.
haha, värsta lyxet ;)

idag går jag in i v 33 , liiite närmare bf-datumet iaf...fast jag lär ju gå över (och se ut som en zebra, för min hud kan inte töjas så mkt mer nu, det är helt sjuuukt..)

i veckan ska jag kanske knäppa nå kort oxå *kors i taket*

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

MEN JÄVLA SKIT!!! jag glömde bort att rionga dig på din självaste födelsedag, FÖRLÅÅÅÅÅT! :( (känner mig som en knöl!).



mitt batteri dog när vi pratade och sen blev det amningssenilitet när det gällde lilla uppringningen, ringer om en stund :)

Postat av: Anonym

Hej, hittade in här av en slump. Vi har samma BF datum och råkade även se att vi fyller år samma dag. Önskar dig lycka till med allt!

Postat av: Maria

Ja jag har också smörjt , och tack och lova hjälper de mot torrheten. Fast inte på händerna för mig :s jag som aaaaldrig är torr i vanliga fall .



Men jag tror nog inte de blir zebra ränder om du inte har fått nå alls på magen hitills för man förundras verkligen över HUR mkt huden kan töjjas haha.

Men OM jag hade velat bo i hus , helt sjukt mkt. Vill.

Nu vill jag även ha min bäbis här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback