uppdatering

dax för en uppdatering kanske ;)

vi mår iaf bra hela familjen, skrutten blir mer & mer stark i magen ;) det känns verkligen när hon rör sig :)
på onsdag börjar vi våran FUB, är väl sådär motiverad :/ är så okonc hela tiden så vet inte hur fan jag ska orka med från 13,30-16,30 , funderade ett tag på att skippa det, men vad tycker ni som varit? gav det någonting?

**************************************************************************************************************** 
veckan som gått

*jobbat som vanligt & fixat&donat hemma

*har jag fikat m Linnea & lille Tim,det var trevligt, vi var på mat & prat, fullt med mammor & småbarn, känns helt skumt att jag kommer att sitta där med min egen bebis om typ några månader bara :)

*varit på after work m jobbet på Allstar, jag unnade mig en Club Sandwich m french fries, GUDOMLIGT gott ,men lite dyrt, värt det? Ja, helt klart enligt min mening! :)
Det var väldigt trevligt, resten av gänget fortsatte på Invit men jag åkte hem och sedan vidare till stugan, där vi har spenderat hela helgen.

På fredag sov vi hos svärisarna, sov SKITdåligt typ 3 timmar på hela natten :/
så var jävligt trött på lördan, m stannade i l-träsk och köra cross, jag åkte in till stan och spenderade hela lördagen där :)
Var förbi mamma, min storebror,min lillebror och en utav storasystrarna och sen snurrade vi runt resten av dagen, skopunkten,IKEA m.m. fullt ös med andra ord :) 

det var en kul dag men var helt slut på kvällen när jag kom till stugan, käkade lite och låg & myste i stugan sen med m.
john kom & hälsade på oss, såg en film eller jag sov halva filmen och hade tydligen snarkat som en gris, tro fan det så trött som jag var :) Hahaha, pinsamt, eftersom john var där men han är så lugn och känner han så bra men m hade väl kunnat knuffa till mig :) Sov väldigt gott heeela natten, älskar att vara i stugan.

idag åkte vi ut m skotern till Koberget (en grillplats) & grillade med m´s familj/släktingar från småland , det var så skönt väder, jag låg på en sittdyna i några timmar och hoppades på att ens få liiite färg, är så jävla blek nu, håller tummarna för att det blir massor m sol till påsk :)

Nu, till slut är vi hemma, ska ta & duscha och sen ska jag bara slappa hela kvällen...och äta lite blåbärspaj.
eller kanske borde låta bli, jag har fått bristningar :( inte så jävla kul nej..
inte på magen eller på ryggen utan typ på höfterna, som på baksidan, små små, men det är väl så det börjar, grattis till mig :/ men är inte förvänad växer på bredden som faaaan..

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men jag vet! våran också, jag får inte en lugn stund alltså, jag är trött jämt :) haha, jag undrar om dom kommer skratta åt mitt brev, sådär lite i smyg iaf ;) fan cokså, glömde ju skriva att jag inte ville ha ngn praktikant! skit.



men JAAA! jag har också fått en bristning!! noooo!! ovanför min navel (där piercingen har suttit), typ som två snigelspröt. säkert överallt annars också, men dom har jag som tur är inte sett ännu (är ju lite för fet för det ;).



jag förstår att du blir less på alla frågor, kan ju inte säga annat än jag vet hur det känns och är. jag blir ju fan agressiv på alla som bara "jaha, och du har inte fött ännu.." vad fan är det :)



jag hoppas han blir sööt :) tänk om han ser ut som en stor gismo, tssss. men jag skulle älska honom ändå ;)

Postat av: Marie

Vi var bara på en halv FUB träff och allt har gått superbra med förlossning och så iaf. ;) FUB-träffarna är ju super om man har frågor eller tex vill lära känna andra mammor. Själv tog jag reda på all fakta jag behövde på internet och av vänner och en massa härliga mammor hade jag redan att umgås med så träffarna kändes inte så viktiga. :)



Så nej, FUB är inte livsviktigt, men det kan vara väldigt bra att gå på om man har frågor eller känner sig väldigt vilsen. Iaf träffen om förlossningen är säkert superintressant. Och kanske den om bedövningar, vad vet jag? ;)

Postat av: Linnea

Du verkar ha haft fullt upp hela helgen! Imorgon är det våran tur att åka till Ikea. Det ska bli kul, det var ett tag sen jag var dit.. :)



Vad synd att du har fått bristningar. Hoppas dom inte får sällskap av fler!



Vet inte om jag kommer att hinna skriva nåt mer till dig innan vi åker på onsdag så jag hoppas du får en bra påsk!! :D



Ha det bra så länge så hörs vi om två veckor.. (när jag får tillgång till internet igen.. :)

Postat av: Maria

Jaa , helt underbart . Fast jag vågade inte ta min kära sambos igår kväll . Haha . Får köpa mig ett gäng . Vilket fiint babyrum ni har gjort , blir lite avis och vill också bo sådär .

Postat av: sanna

haha, jag somnade också rätt tidigt igår (surprise ;), var ju livrädd över den där förlossningen! sa till j att han FAN fick se till att jag fick epidural om jag var för borta! att det inte fick bli som för henne att man inte hinner få, för då dör man ju, precis som hon typ gjorde, hjälp!



det var riktigt mysigt med promenaden, säg till om du vill gå mer i veckan, jag är all yours ;)

Postat av: Maria

Bf den 18 april , men jag har en känsla av att den lilla trivs därinne och har tänkt stanna någon vecka extra . De känns som så :) När har du bf ?

Postat av: Linnea

Haha. Vad lustigt att vi förlovade oss på exakt samma dag! :)

Grattis till er med!



Jo, rutschkanan är jättekul att åka men det är svettigt att ta sig dit med en bebis på armen.. :)



Japp, ska njuta som bara den i fjällen!

Ha det bra så länge.. :)

Postat av: sanna

åh, vad kul med planer över påsken, när folk frågar mig vad jag ska göra säger jag konsist "föda barn", och så försöker jag hoppas lite extra hårt på att han faktiskt tänkt komma ut strax :)



ja, jag är jättesugen på dom nybyggda höghusen som blir på berget, inte så långt ifrån där vi bodde tidigare! tänk, då kan vi glida omkring där med våra barnvagnar, grilla och mysa på ;) mmmm! jag vill flytta nu, till lika stort och fint som ni har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback