valborg

går i lugnets tecken.
har varit & ätit go´ middag hos marika,henka & isak, tanken var att gå till majbrasan sen, men istället så brann sportklubben i rutvik ner, så det var ingen annan brasa.
nu är jag hemma, mathias är kvar hos henka och kollar hockey och marika är här, hemma hos oss & bastar med mig, mkt trevligt :)
hon ska på ikea imorn, funderar på att ge ikea en till chans, vi får se :)

oj, vad jag har funderat på förlossningen m.m. idag.
JAG SKA BLI MAMMA! och mathias blir pappa, känns sjukt overkligt att vi har en bebis "snart" :)
oj,oj,oj vad spännande :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

visst är det läskigt när tanken på att bli mamma slår knockout sådär :) hände mig typ en miljard gånger när jag var gravad. jag fattade ju typ inte ens när han var ute :) tur att man är gravid i 40 veckor så man hinner förstå hälften av allt som händer iaf ;)



imorgon, imorgon min vän, då ses vi! jag ska skynda som en galning så jag hinner till tio!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback