2 månader

Imorgon blir William 2 månader  (8 ½ vecka) , min lilla älskling!
Så idag var det dax för 2månaders läkarkontrollen och det gick jättebra , så skönt.
Vi även mätte och vägde han.

Han är 62 cm lång och väger 5200g

Lilla farbrorn var finklädd på Leos 1-års kalas


--
Mathias åkte till stugan igår på sjöfågeljakt-premiären så vi var alldeles själva.
Så igår var jag & w och shoppade en hel den nya kläder och William, hans garderob börjar bli för liten så det behövdes påfyllning. Vi var även på bibblo för matpaus och sen mötte vi upp Frida och gick ner på BO´s och både fikade och åt "middag". Sanna anslöt med Charlie oxå, gud vilket trevligt fika vi hade ! Vi snackade om björnfit..vad?! Haha, ja ni vet, såna lurviga mössor ;)  Sen när vi kom hem med w hade vi en riktgi myspyskväll, bara han & jag :)

Idag som sagt hade vi BVC 09.15 (!) mitt i natten för mig, men w verkade vara glad över att kliva upp så tidigt. det är klart, han sover nu för natten vid 20-21, men inte mamma-Jonna, så jag var ganska tröttis *gäsp*

Efter BVC blev det mammahäng med
Sanna,Emma,Mia & Linda +alla söta små barnen of course, hos Linda på örnäset, det var trevligt som vanligt & GOTT fika! Ni är så sköna mammor att hänga med, nästa vecka så bjuds det på fika i Rutan :)


Linda & Emmy


Tilde ville smaka på Emmys fina tröja



Klara och Charlie busar :)


William trivdes oxå under babygymmet :)


--

Imorn ska vi & fika med FL_tjejorna och vi ska få träffa några riktigt färska små bebisar, kul !

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

tack för idag :) Vad trevligt att det bjuds på fika nästa vecka :) Vi får ta en fika hos mig någon dag också...



Postat av: Linda

Visst är det trevligt. Kul att vi ändå trivs bra ihop fast vi inte känt varandra så länge. Alla är ju så lättsamma och skulle aldrig döma någon annan för deras sätt att vara mamma.



Kul med fika i Rutan :)

Postat av: sanna

kul med bildbomben gumman! :) ses vid 12!

Postat av: Emma Aludden

Men vad synd. Men vi får ta det fler gånger. I vinter kan vi ta bio hemma hos någon på dagtid när det är mörkt och ruggigt ute. Kanske att någon annan är sugen att ta "din" reservation?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback