Denna underbara sjal :)

Haha kan inte sluta om bärsjalen , men det är SUPER! Hittills iaf :)
Var på storheden och handlade idag, med william i sjalen. Han var vaken först men somnade sen, väldigt nöjd.
Efetr shoppingen käkade vi på MAX och han sov i sjalen även då en stund och sen när han vaknade så var han ändå nöjd, vilket han inte brukar vara om han vaknar i vagnen om man inte tar upp han på en gång. Vi älskar sjalen ! Och den känns så stabil och bra ! Hoppas att vi är lika nöjd efter några veckor. Ska verkligen använda den flitigt så både han & jag vänjer mig !

Idag blir mitt hjärta 7 veckor !!! IIIIK, försöker verkligen ta vara på tiden, knäpper extremt mycket kort nu, känns som att man sldrig får nog :)



Annars har vi inte gjort så mycket idag.
Sara,Sven & Leo var och hälsade på. jag och sara spånade på en massa affärsplaner ;) eller drömde kanske haha :)
Sen kom även Jonna förbi och hängde. Kollade när dom filmat från hoppträningarna. Jag vill börja rida nu! Har svår abstinens :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Vilken fin bodysuit han har! :)



Vincent har aldrig blivit buren varken i sjal, sele eller armar, han var alltid så nöjd att ligga själv på golvet och kika, så jag misstänker ju att nästa barn kommer bli ett riktigt bärbarn. ;)

Postat av: Marie

Nä jag tror inte det. Har inte råd att köpa något och jag KAN verkligen inte gå på ett sånt där party utan att handla något. ;) Ska du dit?



Haha, ja det jävliga är ju att jag ser skitgravid ut trots att jag bara är i v 8. Magen är svullen mest hela tiden och jag tror nog kroppen kommer ihåg hur det går till nu iom att det är så tätt. Annars mår magen bara bra, vad jag vet iaf. ;)

Postat av: Pia - MejasMamma

Storkillen där!:)

Postat av: Anna Gille

Vilken cool och snygg body!! :-) Var har du köpt den?



Mvh

Anna Gille


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback