fläng

åh va mysigt det är att sitta i vardagsrummet och elda i öppna spisen, det blir sådär varmt och mysigt. William tycker nog oxå det är rätt varmt och skönt, han sover som en stock, lilla älsklingen :)
 
Mathias har ju som sagt börjat jobba nu, men det går bra för oss här hemma. Visst, allt kräver lite mer planering nu när man inte bara kan ge över till den andra :) Vi har fyllt första dagar med fika m.m. Igår var vi i stan och lunchade med fl-tjejerna, vi var 7 st + bebisar, mkt trevligt . Nu är det bara 1 i vår tråd som inte fått, men det är nog inte långt borta :) Efter vi lunchat klart så gick jag på stan en sväng. Var förbi Frida på jobbet och så var vi och hälsade på Mathias, han var och jobbade på shopping . Kom hem , m åt rester , jag hämtade ett skrov ;) M for iväg och körde cross hela kvällen, vi myste här hemma och Frida var flrbi en sväng :)

Idag ska jag & William åka till Haparanda och kommer nog hem på lördagkväll. Vi ska se lite hästhoppträningar och på lördag ska vi på en hopptävling, som åskådare än så länge ;) men nästa sommar så kanske jag är ute på tävlingsbanan igen, förhoppningsvis :)

Nu ska jag slänga i mg lite frukost och börja packa lite smått nu när han sover. Faaan vad mkt packning det blir med williams grejer !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback