lilla hjärtat

jag älskar dig mest i hela världen lilla William






du är underbar,lilla hjärtat



Idag har vi varit hemma hela dagen för engångsskull. Vi har haft besök av Marika&Isak och Caroline m barnen, Selma & Viktor.
Selma och mamma C hade baka imorse, så dom kom med fika, gott! ch dom hade med sig presenter ttill William, jättefina kläder från Polkadot design " Lucky dragon", en liten leksak, blommor och en STOR kartong med pojk-kläder som han fick ärva efter Viktor. Vi tackar & bockar för alla fina saker !

William var lika social sov vanligt, han sov nästan under hela tiden haha :) men han hade varit vaken hela morgonen, så han var nog lite trött i ögat :) Efetr att dom for hem sorterade jag upp W´s garderob. plockade bort en del kläder han vuxit ifrån och packade in nya, i större storlekar . han har ingen liten garderob denna lilla herre :)

Funderade på att promma in till stan någon dag, månne hur långt det är från Rutan ? Jag är kanske lite väl optimistisk, men man kan ju alltid bussa hem ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Vad söt han är! :D

Postat av: Marie

Nej gud nej, såna strapatser ger jag mig inte på. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback