Under

Yes! Igår frågade jag på BVC om när jag kan börja rida igen, för man har ju hört om framfall och en massa andra creepy things ,  och hon gav mig grönt ljus nu ! Så ska ta tag i det så fort jag fixat mina ridstövlar och ett par ridbyxor i min nuvarande storlek (ööh, lite större än förut jaaa), sen jävlar ! I förhoppning att jag är på tävlingsbanan nästa år :)
--

Idag invaderade barnvagnsmaffian nr 2 Wayne´s Coffee när det var date med FL-tjejorna :) Vi var 7 st + barn, kul att nästan alla kunde komma !  Några av bebisarna är bara några veckor än, dom var så smååå och söta . William kändes som en stor kille idag , men det är han ju oxå, hela 2 månader. Det blev ett långt och trevligt fika som vanligt, men nu när det börjar bli lite trångt med vagnarna samtidigt på fiken så bjöd jag in tjejrna + barn hit till Rutan nästa vecka, det blir trevligt !
 
Emma kom med ett jättebra förslag idag, att vi skulle gå på bio imorn utan barn och skratta av oss. Vi bokade det, men sen ringde dom från jobbet att hela gänget skulle fa och hälsa på en gammal arbetskollega till oss imorn kväll och det vill jag jättegärna göra så får tyvärr skippa bion, men någon annan gång. Bra iniativ Emma ;)

--

William har varit superduper snäll dom här två dagarna. Han sover som en stock. Igår somnade han för natten vid 21 så var uppe ett tag och tänkte att jag går oxå att lägger mig i tid, så gick och la mig 22.30 och vaknade vid 03 av att William fortfarande sov ?! så petade lite i han för att kolla att rör sig, ni vet ;) då vaknade han såklart stackarn. Ammade och sen sov vi vidare till 07, LYX !

Och idag när vi fikade sov han nästan hela tiden och sen var han hur glad som helst, lilla älsklingen :)
Han har ju alltid varit snäll så men ganska nära till gråt, men nu är det som bortblåst, förutom när vi går på Doffi för där skriker han ALLTID , det slår aldrig fel , skumt !
 
Nu ska han sova för natten, så ska säga god natt och det blir nog pappa som får lägga han. Just det, igår så somnade han själv i spjälsängen med sin snutte, jag låg i sängen bredvid tills han somnade ifall han skulle bli ledsen. Skulle kunna titta på honom i timmar, han börjar bli så stor min bebis ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Visst känns de stora när de somnar själva i sängen :)



Tror att öppna förskolan är precis lika mycket för föräldrarna, så det spelar nog inte någon roll hur gamla de är. Våra är ju inte heller så stora. Blir ju likadant att träffas där som hemma eller på stan, fast ännu fler nya människor.

Postat av: sanna

jag kände mig helt duktig idag, shoppade ett par örhängen, ett balsam och en duschcreme. thats it. fantastiskt egentligen, jag har blivit en spara. eller ah, iaf några dagar, pengarna är ju alltid slut av ngn skum anledning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback