Vad gör vi idag?

Ja, Mathias är ute och sågar/bygger min nya hallbänk, som jag ska måla och klä sen. Jag sitter här vid datorn och googlar om inredning,hallbänkar m.m. Ska nog allt få Mathias att såga ett "hallträd" oxå, bara vi klarar av att rita ett :)
Typiskt mig att börja med byggprojekt när jag egentligen borde städa m.m. då jag får en massa fikabesök på tisdag :)

William, han sover här bredvid mig i soffan och njuter av livet . Igår somnade han vid 19.30 i min famn, gick och la han i sovrummet och somnade även själv. Vaknade vid 22.30 gav han mat och sov vidare. Förra natten fick jag amma han varannan,var 3:e timme och kl 07 så klev pappa-Mathias upp med han och jag snarkade vidare till 9 , skönt :)

Nu ska jag ta och laga lite  sen "lunch " :)

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Jag har beställt ett vitt hallträd av snigel men han gör sig rätt till sitt namn för det går verkligen i snigel fart.

Postat av: Mia

Men jonna, var det inte du som skulle bygga ;)?

Postat av: Mia

Hjälp, vad många... Vad roligt :) Men synd att du inte kan komma imorgon..



Tror säkert att du hade kunnat bygga möbeln men kan tänka mig att det var skönt att du inte hann ;)



Postat av: Emma Aludden

Jepp, lunch emellan massagen och sång! Ska blir riktigt roligt i morgon. Tack för att vi fick hälsa på er idag och ett STORT TACK för fantastiskt gott fika som du bjöd på. Vi kommer gärna och våldgästar fler gånger.

Postat av: Linda

Jag säger som Emma. TACK för fikat, mycket smaskigt, och hänget. Supertrevligt som vanligt :)

Postat av: Mia

Jag säger också TACK! Mycket imponerad av fikat och huset i övrigt!



Haha... Ja men nu har jag lugnat Ronnie med att det verkar vara ett utvecklingssprång... Sa dock inte att det kunde hålla i sig i 5 veckor..



Ja vi hörs imorgon... Jag är inställd på att gå 9.30 om jag inte hör något annat :)

Postat av: sanna

tack från oss också! superkul som vanligt :)

Postat av: Linda

Vi kommer nog direkt till växhuset, kan tänka mig att det blir närmare 12.30, beror lite på när hon behagar att äta och sova.

Postat av: Mia

Haha... Ja har du inte märkt att jag är tuff ;)



Men gud, passa på att börja i nybörjargruppen nu... Den har startat precis :) Lovar att du inte blir utskrattad :) Jag kan komma o träna med dig...

Postat av: Mia

Jag är snäll :) Grejjen är att jag inte tränat själv på superlänge... Några år... För att jag gjorde illa knät, inte på thaien utan när jag klantade mig på en hinderbana... Men skulle vara roligt att börja köra lite igen...



Nä inte behöver du vara vig... Man anpassar ju o kör efter sin egen förmåga...

Postat av: Mia

Glömde svara... Man tränar på Pontushallen... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback