prickar och lugg

Tack för era svar. Jag funderade oxå på tredagarsfebern men ringde till BVC ändå.
Fick välja mellan att åka in eller maila bilder så att hon och doktorn kunde se lite hur det så ut.
Väl gjort så ringde hon mig och både hon & läkarn trodde att han reagerat på någonting.
Kunde ev vara feberprickar men dom tyckte att det så mer ut som allergi av ngt slag.

Så fick utskrivet allergimedicin som jag gett han nu ikväll , så får se om dom försvinner.
Hon sa att det behöver inte vara bestående allrgi (hoppas inte!) utan kan bara vara att han varit känslig mot något nu när han varit sjuk. Fast han har ju nästan bara ätit ersättning, lite mango ch typ en tesked mat ?
Nåja. Hoppas att det går över.

--


Idag har jag varit till frissan i Kalix och fräschat upp mig. Mitt hår såg verkligen förjävligt ut !
Innan  jag åkte tänkte jag jämnlångt,lång lugg m.m.
Nu sitter jag här med  slingat,uppklippt hår & LUGG haha :) känns 10000gånger fräschare men väldigt ovant !
Kul att ha ngn frisyr så det inte bara hänger. Fast det lär ju bli mkt uppsatt ändå ;)



JÄTTE trevlig tjej som klippte mig och billigt var det. Blir nog fler besök i Kalix :)

Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

SNYGGING! :) Jättefint!



Hoppas lilla W blir bättre!

Postat av: Regina

Blev jätte fint =) Så skönt när man fått vara och fixa till sig ihåret. Man känner sig verkligen som en ny människa när man går ut från frisörsalongen.

Postat av: Wifie

Men guuud så snyggt! Önskar jag hade modet! ;)

Postat av: Pia - Mejas mamma

Men hur snygg blev inte du? SKITSNYGG!:)

Postat av: Marie

Vad fin du är! :D

Postat av: sanna

MILF :) svinsnyggt blev det, önskar jag var lika fin, mina slingor är ju randiga om man jämför med dina, dom är ju verkligen intonade i håret. åååh vd fin du blev!!

Postat av: Ingela

Jättesnyggt!!! :D

Postat av: Linda

Men snyggis :). Blev jättefint..



Hur mår lillkillen?

Postat av: Theres

Skit snyggt!! Hoppas W är på bättringsvägen!

Postat av: katariina

Vad fint det blev!!

Postat av: Petra

Verkligen supersnyggt!

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vilken hottie=)

Postat av: Theres

Skönt att han är frisk nu! Man är ju ständigt orolig känns det som, speciellt nu när det är första barnet. Jag ska ringa bvc imorgon och fråga om olles mage, får se vad dom säger..

nu har jag satt ut lite mer på tradera, men har kvar lite i 74 som jag inte rensat ut från garderoben ännu. kan höra med dig innan de åker ut på tradera.. :)

Postat av: Linda

Va snygg du var i håret!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback