bebisar i ett akvarium

Hahaha, sitter & skrattar för mig själv här ännu oxå om förra nattens dröm, snacka om att man är psyk :)
En kort version , det jag skrev till Sanna:

Vattnet gick, det typ sprutade ut så jag tuppade av, dom plockade ut tvillingar från min mage, 2 små killar, som dom satte i ett runt akvarium, typ sånt man kan ha guldfiskar i och där simmade dom. BM skulle stoppa tillbaka dom sen när dom var färdigutvecklade. Hela min mage försvann, så imorse var jag tvungen att känna att den fanns kvar =) Kollade på fl-kliniken igår, kan ha någonting m det att göra , haha :) helt psyk :)

Hahhahahaha, tycker nu att det är skitkul juh :) Sen drömde jag även att toaletten var typ vid vägen där man ställer soptunnan när den ska tömmas, ja, där satt jag & gjorde mina behov utan en dörr och grannarna körde fram & tillbaka & heja på mig medans jag satt där och skämdes ihjäl :) hahaha, heeeelt sjuuukt =)

Ringde idag till M och berättade och han hade väldigt svårt att hålla sig för skratt, jag asgarvade, sen frågade jag "vad gör du?" , han " Sitter & fikar " och så var det helt tyst i bakgryunden, hoppas att de inte hörde allt :) hihi..

Får se vad det blir för äventyr inatt då !

Idag har jag varit på stan en sväng, köpte Bronze powder, är så sjukt blek och sen var jag förbi Sanna på Life och köpte järntabletter, det känns som att allt är bättre än Fexim *blää*. Vi surrade en stund, sen kom Sara, Leo & Pontus och vi for iväg & fikade på MCM eller vad det nu heter. Det var väldigt trevligt.

Mindre trevligt var det när jag kom hem i den här stormen, det hade drivit SJUKT mkt snö på gården, så fick skotta, men skottade typ halva så jag atr mig ut imorn. Ska nog skriva ett litet "brev" till min traktor-granne om han skulle idas skotta m traktorn imorn för en slant kanske :). Det känns som att svanskotan sprängs snart eller ngt, och M kommer ju först nästa vecka..åh, tycker han kan komma nu, det här börjar blir riktigt tråkigt att vara ensam hemma *suck*

Nu ska jag gå ner & göra mig varma mackor & dricka te *NAM*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, du skulle ju behöva en sån drömtydningsbok! ;) m måste ju ha dött av skratt i fiksrummet, och säkert satt alla snubbar där bakom och småfnissade dom också, tss :)



ta det lungt med snöskottningen nu! jag har tex lärt mig att hoppa upp och ner på jobbpallen för att greja inte är någon hit när man är gravad, fan vad ont man får, jag glömmer ju bort alla dessa tunga extrakilon jag. bebisen knövlar på som fan i magen ikväll, och jag ska slinka upp i soffan och se film med j.



snart är det måndag = fika! vi har ju 100 saker att surra om! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback