En jävla dag

upp och neeeer, upp och neeer, uppp och neeer...ungerfär så är mitt humör varje dag och idag har det varit en extrem sån dag.

Imorse när jag vaknade, så vaknade jag på rätt sida, trots att jag bara sovit typ 3 timmar *gäääsp* :) Det gick bra på jobbet, förutom att telefonoperatören har inte fortfarande fixat min telefon trots att vi felanmälde det igår och jag använder 2 saker på jobbet datorn & telefon och utan dom så är sitter jag i skiten :( Så vart väl lite irriterad, åkte hem och glömde såklart några grejer på jobbet så fick vända *SUCK* vart änne mer irriterad ...


Kom hem och skulle börja frysa in 5 kg kyckling + en massa annat, hade inga fryspåsar...nähä!!åkte till affärn, kom hem, M ligger i sovrummet, frågade han "Är du sjuk?" näe, bara trött sa han...Då brast det "JA, MEN DET ÄR JAG OXÅ!! Jag orkar inte frysa in allt jääävla skiit,handla,hänga upp tvätt och jag har så jävla ont i revbenen !!" vilket följdes av 1000L av tårar, gick och la mig i sängen och sa "jag skiter i om all jävla kyckling och fisk tinar, jag skiter i att tvätten ruttnar i maskin m.m." M sa inget utan kramade bara om mig en stund och sen var det bra :) Han känner mig ganska väl...ibland :)


Hahaha, moget va? nä, inte någonstans, men var och är så fruktansvärt trött och vad ag än gjorde så blev det bara fel.

Vi lagade mat tillsammans, frös in alla kyckling tillsammans och M hängde upp tvätten :)

Säg snälla ni, visst har ni oxå såna här dagar :)

Vi får hoppas att jag får lite mer sömn i helgen, stackars skrutten i magen som blir säkert stressad när jag är uppe i ca . 100000000 varv ibland, men får kompensera det med att ta d lugnt under kvällen :)



Love u babe <3


(På middag  hos några vänner i somras)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

nää, stackare, precis sådär är mina dagar också. kan vara svibnstabil för att på EN sekund flippa ur coh bli världens jävla häxa :) och tokgrina coh skrika och ha mig, och så är det lungt sen, bara jonas säger att han förstår coh typ fixar tvätt eller disk eller mat eller vad det nu är jag lackat ur för ;)



det är svinjobbigt! kom precis hem från jobbet, mina ben är som stubbar! aj! fyfan, tänk att snart får vi äntligen vara lediga och softa, det BEHÖVS!



vad fina ni är! jag trodde jag skulle känna igen honom, men icket. och vilket sjukt fint håååååår du hade! jag vill också ha långt, mitt växer ju ingenitng, känner mig som ett svinto hela jag, svinäcklig fet och helt svettrosa :)

Postat av: Mysan

Sånna dagar har jag oxå å jag har inte ens fått nån mage eller nån värk ännu =) Så du är inte ensam KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback