Love

Hej hopp, idag är det lördag, skööönt !!

Fast är lite trött, förra natten var ganska händelsrik , vaknade till mina läckande bröst 2 gånger *suck*, vaknade till mitt snarkande (jo, det kan man tydligen göra ) och fortsatte halvsova sen men kunde inte ,för jag snarkar så sjuukt högt !!
Har inte gjort det förut och jag tror att jag gör det bara när jag sover på rygg, det blir väl tugnt att andas eller ngt, men nu förstår jag vad M menar när han gnäller HAHAHA.. tycker att det är lite kul & hemskt samtidigt =) Jag låter som en liten gris :)

Sen har jag nu, i en veckas tid vaknat mellan 02,50-03,10 (inte en minut fel) VARJE natt, av att jag är tvungen att gå på toa och sen börjar lilla vilden att leva om i magen så att man inte kan sova. Förra natten så kände jag jättetydligt på magen när den vände och vred på sig hur länge som helst, det var så mysigt , lill-skrutten :)

Förutom allt det här så drömmer jag ju jättemkt, förra natten var jag i Thailand och sku uppträda med min vän Jenny på en rockkonsert med en barnlåt(?) som jag aldrig hört förr, men Jenny sa att den var jättekänd, den gick typ "Hej hopp, nu ska vi i skogen & plocka bär hej hopp.." HAHAHAHAHAHA..va jag skrattade när jag vaknade :)

Annars så har allt varit rätt normalt, det är på nätterna det händer, inte konstigt att man är trött på morgonen.

Idag är det ju alla hjärtansdag, och vi är ju ganska så oromantiska bägge två, fast jag hade faktiskt köpt ett kort & en chokladask (som jag snart ätit upp ) , men M hade tydligen hört på radio att det är den sämsta presenten för det visar verkligen att man inte ansträngt sig ett dugg för att hitta ngt spec :) Han blev ändå glad eftersom jag köpt det, då har jag ansträngt mig , haha :)

M gjorde iaf ordning en supergod frukost, det var mysigt att äta tillsammans för engångs skull. Sen röjde jag lite i bebbes rum , åkte till kronan och slängde allt skrot,var till Flugger köpte lite mer färg och sen har jag målat heeela dagen, det blir skitbra när det är färdigt, men det är ett tag dit. Bebben kommer att få ett underbart barnrum m målningar m.m. Hoppas att det blir så bra som vi tänkt oss :)

Ska gå ner & måla andra varvet nu och sen ska vi äta gooood middag m kött,gratäng,sallad,vitlöksbröd m.m. , bada bastu och ligga i soffan & se tv och sen gå och lägga oss i renbäddäd säng , det låter väl trevligt :)

Ha en super duper underbar alla hjärtansdag mina vänner, STOR KRAM TILL ER ALLA =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, det är inte så glammigt att vara preggo med tuttar som läcker och att snarka som en gris, jag VET :) (jonas gnäller också). ja, lilla teet, allt man kan för att inte gå över hundra år och måsta använda jättebindor flera veckor, nooo!



haha, jag tyckte det där med chokladen var svinbra jag (speciellt när man akn norpa lite själv ;), jag har gett j ett pengabidrag till en ny telefon, haha, värsta billiga ryssmobilen men vaffan, bättre det än att jag inte får tag i honom nu när vi snart ska ploppa.



ja, det är svinbra med clips! och så kan man ju skita i det dom dagar man är lite lat. måste bara få lön först så jag kan färga håret och sen välja en färg som passar så kanske jag passar på att unna mig liiiite fashion innan han kommer ut, lillprinsen :)



jobbigt det är att vakna hela tiden på nätterna, jag har det precis likadant, coh man är ju verkligen PANIKkissnödig varje gång! och så börjar han böka sen så man absolut inte kan somna om :)



åh vad du är duktig som målar! jag vill också ha stort och kunna fixa ett eget rum till lillis, längtar redan tills vi ska sälja och flytta till större! (men det lär ju tyvärr dröja ett tag). vi har ju bara en liten skrubb över nu, men det får duha, det ryms iaf en liten säng coh lite smått.



skönt det lät med hemmakväll, tror jag hakar på den melodin, är så jävla trött att jag snart dör! hur funkar det med järntabletterna? måste nog komplettera med det OCKSÅ.



visst har du förresten också färgat håret under din grav? fick sån ångest för jag har typ gjort det 3-4 gånger, tänk om det är dåligt? vad tror du?



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback