Var tar navelsträngen vägen..

... när man föder barn och de klipper av den, det undrade jag & Sanna igår :)

Någon har lurat mig/blivit lurad eller så har jag sett på Alien;) att när bebben kommer och de klipper av navelsträngen så åker den in igen (?) , jo, det sa jag åt Sanna och så satt vi äcklade över det halva fikat =) Hahahahaha...
Sannas version var oxå rolig, att dom typ drar ut den , HAHAHAHAHA =)

Men de kommer ju tydligen sen med moderkakan enligt min syster ?! eller?

Fan va jag har garvat åt det här idag alltså, men hur fan ska man veta ?

Jo, precis, var & fikade med Sanna  igår och vi tjattrade & skrattade i över 2 timmar, gud vilken härlig tjej alltså =) 
Det är så härligt och "ventilera" med någon som går igenom samma sak & är lika noijig som jag över allt & inget.
 Och så pratade vi om saker som man egentligen "inte får prata om" utan att glo snett på varann :)

Ser framemot många fikastunder med den här tjejen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha! vilken tur att vi redde ut detta innan vi åker in på bb, jag hade ju blivit utskrattad ;)

Postat av: sanna

haha, men det är ju et som är så roligt, att man verkligen inte har en enda aning om nåt :) det känns ändå bra på ngt sätt, för om jag blir förberedd på tex alla bedövningar kommer jag tänka typ, jaha, den här fungerar ju bra, men nu borde jag bli illamående snart för nu.. eller typ jaha, nu är den vid spinetaggarna, nu kommer jag snart börja spy. du vet :)



jag vet, svinhärligt, synd då att man jobbar jämt och typ är ledig när det är snöstorm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback