gott & blandat

Idag ska jag åka till stugan med min älskling , det blir nog en lugn kväll. M skulle köra isrally imorn, så då rinde jag til Ikea & sa att jag kan jobba någon timme, så imorn hittar ni mig på Ikeas köksavd 11-15 :) Sen efteråt ska jag till min syster för att kolla vad vi behöver för bebisgrejer, hon har ju 2 st småttingar så det finns en hel del grejer hon vill bli av med =) sen till andra systern kanske för att hämta skötbordet eller så tar jag det i nästa sväng.

Idag har min tös i magen levt om som tusan *mys* men hon ligger nog på tarmarn en hel del, min mage är helt CRAZY just nu *suck* men det hör väl till..

Har ngn bra förslag var man kan köpa en bra spjälsäng m sänkbar sida? Blocket kanske? ska hålla ögonen öppna iaf :)
Idag blir det en sväng till Babyproffsen som kör 50% på allt (utförsäljning tydligen enl min vän M) och kolla om jag kan fynda lite saker =)

Ha d bra så länge!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, jo det där med bubbelmage känner jag igen ;) dom lever verkligen om som tusan ungarna! självklart är man ju tacksam för det såklart, förstå vad skumt det kommer kännas sen när den lilla inte är därinne längre? man är ju van vid att vara två stycken i en, alla typ "hur mår n i", "hur har n i det". haha :)



vi, eller jonas, var på babyproffsen idag medan jag jobbade. hejbara så for det alltför många hundringar, men vi har fortfarande ingen åkpåse. fuck :) hittade du ngt?



och trevligt helg till er, stugan lät ju sjukt mysigt, vill också (men den lär ju vara översnöad, coh det finns inget vatten där nu..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback