måndagstjat

Måndag IGEN, tycker att det mest är måndag hela tiden *gäsp* trött som få, men snart är det väl helg igen och måndag.. =)

I fredags så var jag sugen på "någonting" så jag gjorde en hel plåt med smörgåstårta andra gången i hela mitt liv, jo, bara sisådär, vad gör man inte för mat =) gott var det, så det har vi ätit heeeela helgen, förutom igår, då vi åt fiskpinnar till middag. Jag är och har varit allergisk mot fisk heeela mitt liv, men var så GRYMT sugen så var tvungen att testa...jajjomän, det funkade fin fint och gott var det :) Det känns som att det är det enda jag gör...ÄTER =)

Igår började jag måla våra super-ugly skjutdörrsgarderob (körsbärsfärgade*blä*)  högblank vita, det blir nog bra det där..det är 4 släta dörrar som är ca 70 bred, så jag tänkte att om jag målar dom först vit och sen något roligt på dom, typ barbapapa,nalle puh, eller något  i jätteformat, tror ni att det blir bra ? Jag tror det =) och så är det ju bra leksaksförvaring m.m. jaja ni får se sen när det är klart !

Idag har jag ännu ondare i revbenen (om det nu går) ska nog ringa BM imorn eller så väntar jag till nästa veckas besök, för läste någonstan att man kan ta alvedon/panodil mot det, men är inte alls sugen på att knapra piller varje dag..för ja, så ont har jag VARJE dag!!

Nu ska jag iväg & rida, brukar göra susen mot min ryggvärk =)

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

åh, smörgåstårta är ju farligt gott! :) jag äter också hela tiden! jo, nu är mitt järnvärde över gränsen, och det känns verkligen :) mer energi. åååh, jag vet, och jag hade värsta ångesten över det igår, man glömmer ju att den här magen faktiskt ska ut också. hjälp vad rädd jag är för förlossningen, du vet ju :)



vad kul, då är det ju inte så länge innan du slutar jobba heller, själv slutar jag som det ser ut just nu den 16:e mars, det ska faktiskt bli riktigt skönt!



hur ska ni göra med fl, ska du ta allt, ska ni dela? vi hade nog tänkt ta relativt jämnt, men vi får ju se hur det blir med det sen :)



nej, jag har inte fått igång msn ännu, för den gamla funkar inte nu, och jag vet inte hur man helt tar bort den, för jag måste installera det på nytt, men då finns det inte plats för det! :( vet du hur man tar bort hela filen för msn? jag är så sjukt oteknisk! haha..

Postat av: Anonym

men ja, jag vet! när jag skulle höra hjärtljuden första gången sa hon "oj, jag hittar dom inte", alltså det värsta man kan säga (förutom att barnet är dött..). det var fan ångest, men sen hördes det där roliga kluckande ljudet, det är så mysigt! :)



ja, eller hur, känns som att man måste räkna lite på det där med föräldradagarna innan man bestämmer sig, jag har typ ingen koll alls.



håller med dig om jobbet, satan vad tungt det är att stå, ont i benen, ont i ljumskarna så jag dör, trött trött trött. även fast man har en "besvärsfri" grav är det jobbigt av och till.



utforskaren, aha. då ska jag gå in där och surfa lite ;)

Postat av: sanna

å, vad jobbigt det där med värken. våran bebis ligger så jävla lågt så jag får svinont i ljumskarna ist. gör hut ont somhelst att stå, jag får sitta nästan hela dagarna och känner mig som en riktig tant! ooh, vad kul när den växer ännu mer :) du måste lägga upp en bild! :) jag vet, jag tokletar ju efter stripes HELA tiden! jag hoppas verkligen jag slipper dom.



men ja, jag vet, för vissa dagarna är bebisarna jätteaktiva och vissa är det helt platt typ. jag håller med, man är en hönsmamma, och har inte ens fått en bebis än :) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback