middag

Blev inge fiskpinnemiddag idag, det blev en 3-rätters på  Waldorf istället, inte helt fel det heller =) Det var jag , Frida & Sara + lille Leo som var och käkade. Sara m familj ska till Åre i helgen och min kära Frida flyttar till Katterjokk (typ riksgränsen ) på söndag och ska vara borta ett helt halvår, så vi hade en avslutningmiddag innan Sara åker.

Åh, det känns som att "vi 4" (jag, Sara,Frida & Helene) som hållt ihop i flera år, går nu skilda vägar på nå sätt..Helene flyttade till Uppsala m sin pojkvän, Sara har blivit sambo & mamma, jag & M har köpt hus & väntar barn & Frida ska & säsongsjobba i fjällen. Alltså ja, man blir äldre helt enkelt, men det känns som att  är vi så gamla? Jo, 18+ dagarna är förbi (inte i sinnet =) haha ) och nu står vi....här. Det är som konstigt, men såklart underbart att skaffa familj och så och jag är helt 100% att Frida kommer att få det skitkul i fjällen, livet går vidare helt enkelt. En aning sorgligt ändå, fast vi har bestämt att vi kommer att vara vänner FÖR LIVET och Saras Leo ska bli ihop m min tös =) haha :)
Jag hinner iaf träffa Frida innan hon åker, min älskade vän, och  det kostar ju bara 250kr att åka tåg dit så jag ska hälsa på henne helt klart!

Annars så om jag får klaga (som vanligt) så har jag SJUKT ont i mina revben på vänster sida när jag sitter ned, måste prova ta en alvedon imorn, för mitt jobb är en pina nu, det gör sååååå ont... Tydligen bildas det tryck när det växer, känns som att någon har misshandlat mig ordentligt på min vänstra sida *suck*..

Nu ska jag ta en dusch och gå & sova sen,t trött som tusan..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag vet inte heller, jag måste vara varje säljares dröm ;) haha. ja, schampot och balsamet är the shit! var gör du appropå hår ditt löshår? jag går hos presenta men tänkte om ngn annan i stan gör och vad det kostar hos dom? måste frescha upp mig lite :D ååh, det är så mysigt att shoppa bebiskläder! måste dra en runda (igen) när jag får penki ;) hur mår du nu då? växer maggen mycket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback