Proppmätt

Åååh, va mätt jag är! Gjorde pastagratäng m skinka till middag. Färsk tagliatelle,skinka,pastagrädde,vitlök,s&p & PIZZAKRYDDA , mums vilken god kombination :) och till efterrätt åt jag en munk fylld m vaniljkräm/jordgubbsylt , haha, svull :) Nu är jag proppmätt, för stunden, men har inhandlat SMÖRpopcorn (M hatar dom så passar på nu) och hyrt en film, så det blir en mys-hemmakväll ikväll .

Har även bokat tid till VC idag, för att jag ska få ett läkarintyg till ridningen och få tillbaka lite pengar. det är ju inte det lättaste att få en tid till läkaren alltså, fick förklara 1000gånger åt henne att min BM bett mig ringa & boka en tid för att jag har ont & måste ha ett läkarintyg, nåja till slut gick sköterskan med på att ge mig en tid, så på tisdag ska jag dit & fixa det.

Gruvar mig för att betala räkningar idag, jo pengarna räcker of course, men det blir inte många slantar kvar, fick sån skitlön när jag var ledig en vecka i december, men det är väl bara att vänja sig med att snåla (HUR?!?!)
Jag har iaf satt ut min Ipod på Tradera eftersom den legat typ oanvänd i byrålådan i ett år nu, så får kanske en femhunka eller ngt.

Idag har lillen i magen vart liite lugnare, men efter jag ätit min jättemiddag & klev upp sparkade hon till ordentligt, inte sååå skönt när man är proppmätt, men det är mysigt ändå, lill skutten =) Mommy loves you so much already =)

Noep, ska hänga lite tvätt och ta på mig myskläder och baaara vila ikväll .

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jo, jag messar typ en haltimme innan eller nåt :) hihi, mysigt med middag och smörpoppisar! mmmm! jag ska äta hambisar och pasta nu. fast egentligen var jag sugen på bakad potatis, eller pannkaka ;) haha. ska kolla efter sockorna på babyproffsen på lördag innan vi drar till ikea! :)

Postat av: Susanna

hej gumman! Vi tar nog byrån där av er! tänkte ha den nere i källaren till handdukar ti bastun... Puss å kram!

Postat av: sanna

men jag vet! :) chips, såna lättsaltade får det att vända sig i magen på mig alltså, jonas får inte köpa dom ;) näsan är min strsta fiende, den känner fan ALLT nu ju! sjukt, helt manisk man är med lukterna!



jop, vi ses imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback