Rip Curl

Det blev alltså ingen ridning idag, så gick ner på stan för att söka efter en jacka som rymmer min mage, helst hela våren då :) Var in på alla affärer på shopping,smedjan,strand + hägglunds m.m. Det fanns jättebilliga jackor för typ 199-599 kr men INGEN som jag ville ha, antigen för tjock,för tajt,för stor, jag sökte efter en vinterjacka som är tunn och som jag kan växa i till våren.

Gick förbi Hardware Store, och tänkte att jag kikar in där ändå, trots att prisklassen brukar ligga ganska högt då de bara har typ märkeskläder och ville ju inte lägga ner såå mkt pengar.. men där var den, en svart Rip Curl, preciiis vad jag ville ha & rätt storlek ,enligt mig då, Frida som var med mig i telefonen under jack-shoppingen frågade tveksamt "är det säkert att du ryms i den hela våren", ja, det gör jag =) haha, hoppas jag, kom hem & M blev oxå lite tveksam, men va fan, har jag i vanliga fall xs måste jag ju kunna ha en M nu, för annars blir den så jävla stor under armarna och lång i ärmarna, så jag får väl köpa en till sen isåfall =)

och den här är PERFEKT som skidjacka sen..eller det är ju typ en skidjacka :)

Så nu är jag supernöjd, billig och inom budgetramen? Nej  ,men absolut värd hela slanten :)


(Annonsbild)



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

åh, den jackan var ju svinsnygg! har också shoppat en idag, en parkas. den kommer jag däremot inte rymmas i hela våren, men vaffan, efteråt iaf :) hittade några stretchkjolar också, svinbra och billiga var dom! så nu slipper jag jobba naken. ja, man blir ju galet fast i bloggvärlden, det är ju så kul. jonas blir dock inte lika glad stackaren :)

Postat av: Emma

Ja jag tycker verkligen att tiden går fort :) Men är inställd på att den säkert kommer gå mycket långsammare när jag går hem från jobbet på nån vecka, men det kan jag ta :)

Postat av: Susanna

Fin jacka!

Postat av: Anonym

haha, ja, massor med pengar skulle jag verkligen behöva med tanke på i vilken takt jag gör av med mina ;) nej, precis, jag kan ju typ snart inte stänga min jacka NU, så det blir ju spännande att klä sig sista veckorna. fick värsta mammakänslorna idag och medan jag och jonas var påväg hem eldade jag upp mig som fan när jag tänkte på hur jag skulle reagera om ngn körde på oss när vi satt i bilen och sen stack. såna störda tankar egentligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback