F I K A

kände ni av jordskalvet imorse?? det gjorde jag, trodde att jag drömde, men sen ringde m´s päron och sa att dom pratar om det hela tiden på radion, så jag drömde inte ! ganska häftigt ! så länge det inte skadar ngn såklart :)

idag har vi varit & fikat med en några nyblivna mammor och blivande mammor :)
Det blev trevligt långfika as usual,  William sov igenom nästan hela fikat , sötis ♥

Vi hann även förbi Doffi, kom ut med en gul Villervalla-bodysuite, den var ju för söt !
Svängde även förbi H&M och Kappahl på väg till bilen och JA det blev lite mer kläder , både till W & mig :)

När vi kom hem så tänkte jag att jag packar ur några påsar medans har sitter nöjt i babyskyddet, inte så smart nej. 2 sekunder efter så brakar det i blöjan och det kom typ ETT TON bajs, som trängde sig utanför blöjan och när jag lyfter upp lillis så ser jag att halva babyskyddet är oxå i bajs, tur att det är avtagbar,TVÄTTBAR klädsel :) vilket bajskalas vi hade, trevligt va  :)

imorn kommer s & c hit till rutan & fikar med oss, hoppas på soligt väder såklart :) har någon vägarna förbi så sväng in på kaffe & fika ! vi är hemma vid 14 typ, ska på BVC kl 13 :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Klara Aludden

Trevligt att träffas o surra i dag. W var ju sjukt söt! Vi gick också förbi Doffi en sväng - för mig blev det bara presenter men man är ju sjuuuukt sugen att köpa allt man ser.



Kalaset som jag ska på är kl 14 så om det inte drar ut på tiden allt för länge så hör jag av mig och kanske kommer förbi en sväng. Annars får vi komma nån dag till veckan också kanske.

Postat av: Klara Aludden

Glömde ju säga att babyskyddet är jävulen själv när man kombinerar den med bajs. Den trycker upp det ÖVERALLT! Det är ju fantastiskt roligt att ha bajs både fram och bak och alla andra tänkbara håll och ställen. Grattis :) Ha ha!

Postat av: Karin

Ajaj, inte så kul. Det blir ingen biltur förrän babyskyddet är tvättat med andra ord. Tack för trevligt fika, förresten!

Postat av: sanna

haha, men du då kan vi ju beklaga oss tillsammans. satte på mig ett par jeans idag och böjde mig ner. DOM SPRACK! kul då ;)



det blir kul att komma och hänga, dyker upp strax innan tre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback