hejhå

yeii

Äntligen har jag fått min nya dator , så himla skönt :)

Idag väckte W mig vid 7 någongång, han åt och efter det tyckte han att vi skulle var vaken en stund. han var så pigg och glad och "pratade" lite grann och gav mig en hel del leenden, tror ni att mitt hjärta smälte?? typ 100 gånger om, han är så underbar ,lilla älsklingen !

Senaste dagarna har varit fyllda med fika, vänner och god mat. Igår var jag på stan med Sanna, Mia +barn och idag har jag varit lite överallt med mina killar. Var till BVC idag och kollade navelgranulom en sista sväng och nu är allt borta av lilla navelstumpen så idag fick lilla W göra det han älskar mest, BADA :)  Han tyckte det var så skönt en varm dag som denna. Vi har spenderat våran kväll hos Marika, H & I , blev bjudna på tacos, GOTT! och rumpklappning ( avlastning ;) ) av Marika :)

Lilla solstrålen :)


jeanette, Marcus & lilla Axel hälsade på en dag
 
Tant Jonna var förbi igår :)


Imorgon åker vi till stugan och blir där några dagar och datorn följer med såklart :)

Nu ska jag hoppa i duschen efter en svettig dag,  kan inte påstå att jag är så förtjust i värmen när det blir över 25+ grader.

haa det så skoj på kalaset ni som ska kalasa ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men lätt, jag älskar fan tivoli mer än barnen, speciellt alla lotterier och sånt ;)



charlie har också flippat idag och bara tokgrinat för att sedan sluta tvärt. måste ju vara värmen? eller jag vet inte, men ingenting hjälpte förutom att näcka honom, då lugnade han ner sig, tokungen :)



skönt att åka till stugan! vi åker på måndag och kommer hem på torsdag, så efter det vill jag ses, jag har typ abstinens nuuuu! vi vill ju jättegärna komma och hänga med er i eran också, j ska ju hjälpa att måla, och jag, jag ska surra ihjäl dig under tiden ;)

Postat av: sanna

haha, jag vet, lilla spargrisen :) bärbar dator är ju the shit, men inte bra för mig som är så sjukt bloggberoende ;)



jonas har semester nästa vecka också men då är vi i stugan till på torsdag som sagt, och sen jobbar jag helgen. men det går ju bra att ta det en helg framöver, absolut :) eran stuga var så SJUKT mysig ju!!



charlie har varit jätteskum hela gårkvällen, natten och dagen och velat amma heeela tiden coh blivit hysteriskt ledsen här coh där, och det brukar han ju inte vara. jobbigt när man inte vet vad det är som är fel, men skulle gissa på värmen idag också, fyfan vad det är klibbigt!

Postat av: sanna

ååh, vad mysigt med flotte! vem är det som har en sån? :)



kul för lilla w att få åka på äventyr och träffa massor av släkt och vänner. fast man får faktiskt lite abstinens när dom små hoppar från famn till famn tyckte jag under dopet, våra små!



skönt att komma hem!! jag vill inte ens åka till stugan, blir så RASTLÖS! jonas håller ju på med sin balja hela tiden, coh jag typ ligger och läser. lite less på det efter några dagar ja! :) men eller hur, vi måste ta igen ALLT när jag kommer tillbaka :)

Postat av: Maria

Klart vi är sugna , jag och lilla L :) Bara säga till när ni har tid och lust.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback