premiär

idag har vi hängt med Sanna & Charlie hela dagen .
KOm till stan vid 13,30 ,sa 12 igår åt Sanna, en liten tidsoptimist är jag :)
Vi gick ut på prommis med hunden en sväng, matade barnen på gården hos S och gick vidare till stan.
Strosade igenom några affärer, köpte ingenting, måste vara rekord ! och sen långfika på BO:s .
Det var skitkul att träffa sanna & C och få surra av sig lite, lika trevligt som vanligt :)

Lilla ♥ W sov från 13,30-15 sen mat/blöjbyte och sov vidare till 18.00,  han sov till och med en stund i bilbarnstolen när vi kom hem :) värsta lyxet, håller tummarna att det går sähär bra nästa gång oxå :)


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia

Så söt han var lille W!:)

Postat av: Emma Aludden

Härligt att höra. Jag tror på det att om morsan är lung är barnet lungt :) Jag kanske hakar på med Sanna och Challe och hälsar på er till veckan om det är okej. Trevlig helg.

Postat av: sanna

det var riktigt mys att långfika! :) så himla mysigt att vara mammaledig, såhär vill jag ha det jämt (fast gärna lite mer pen´ki isf;)

Postat av: Pia

Då kanske vi ses på IKEA!:) Vi ska nog dit på fredag vi med!:) Jaa haha han var inte så liten Alvin!:)

Postat av: Maria

Ja de gör jag jätte gärna :)

Jodå allt är bra , men min hjärna expolderar snart ang de här med amningen och ersättning och om dom får i sig osv. Sjukt jobbigt ;(



Härligt att han är så snäll eran lilla W :) Mysigt .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback