hello

Nu, äntligen hinner jag sätta mig här vid datorn !

Vi har inte varit hemma så därav denna kassa uppdatering. Vi har iaf varit på en liten road-trip, jag och lilla William. I söndags åkte vi till min mamma i orneå, och m stannade i kalix för att hjälpa ngn gubbe att lägga in ett nytt golv, så vi for iväg alldeles själv. Lite pirrigt var det måste jag erkänna, men alllt gick jättebra, han sov hela vägen.

under dom här dagarna träffade vi några utav W:s kusiner, några av mina vänner, shoppade en massa nya kläder åt w och lite åt mig själv oxå. Vi bodde hos min mamma, w sov som en stock på nätternä, 23-03,åt och sov vidare till 08, hoppas att detta håller i sig länge :)
 På hemvägen svängde vi förbi svärisarna en snabbis. men stannade inte över natten, jag blev allergisk mot deras hund ( som jag inte känt av ngnting på 7 år?! ) hormornerna kanske gör att jag är extra känslig, vad vet jag?! Jag är ju allergisk mot pälsdjur men inte sådär, konstigt!

Wlliam och w´s mormor





Williams kusin Meja fyllde 4 år, så vi var på kalas :)



Williams stolta kusiner Noomi, Liam och Meja
   

Glömde såklart kameran i bilen när vi hälsade på dom andra men nästa gång ska jag komma ihåg den :)

Idag har vi varit till BVC och nu väger han 4300g och är hela 54 cm, så han växer så det knakar lilla ♥ och imorgon blir han hela 3 veckor ! Sen var vi och fixade faderskapsgrejen idag, förbi & hälsade på på jobbet mitt och vidare till storheden och storhandlade. han har sovit genom hela dagen , med några amningpauser såklart :)
Nu ska jag gå & fixa lite middag, medan m & w ligger och myser i soffan och imorn ska vi träffa Sanna & Charlie :)





och du, som kommenterade mitt förra inlägg anonymt och skrev att det vore roligt att träffas framöver, ja det vore det säkert,  men vem är du? :) haha :)


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

vilka fina bilder gumman, vad söta både lilla w och kusinerna är!! :)



kul det blir att ses imorgon, kraaam

Postat av: Angelica W

haha det var jag som glömde skriva i mitt namn :P

Postat av: Maria

Ja nu längtar man igen :) tills man blir moster denna gång !



Jo skulle jätte gärna träffas på stan och promenera eller fika eller vad som helst :)



Han är verkligen söt W .. hoppas ni alla mår fin fint .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback