Pix

Några pix på vår älskling

Han blir hela 2 veckor idag :)









--

Vi vågade oss ut, haha :)
I förrgår var vi & storhandlade på Kvantum och provade vår nya vagn, Akta Graco Mosaic. Helt klart värt pengarna !
Lilla W sov igenom handladet och var så nöjd.

Igår var vi på storheden på diverse affären, men lilla W var inte lika nöjd. Men det är klart, han måste väl vänja sig lillen.
Han var vaken hela tiden typ 3 timmar i sträck eller mer tror jag, och när jag la han vid 22 för natten så sov han till nästan 04 ! och sen vidare till 07,30, min lilla sömntuta :)

Idag har vi varit och prommat hela familjen. Provade att stoppa in amningskudden i vagnen eftersom han sover så dåligt i vagnen och nu, ja han sov i 3 timmar , hela promenaden och sen hemma ute på bron i vagnen :) så tack för tipset Sanna ! man lär sig någonting varje dag :) Träffade på en jättetrevlig tjej på hemväen som var ute & gick m vagnen, hon hade en dotter på 4 månader och bor här alldeles nära oss, så det blir nog en prommis tillsammans här framöver :) och kul m barn i samma ålder !

Besök har vi haft en hel del och William  har fått massor med fina presenter. Jag börjar känna mig levande igen, det är kul m besök och surra av sig lite grann :) Imorn ska vi nog grilla om vädret tillåter och på söndag så åker vi nog mot Haparanda :)

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

för det första måste jag ju säga att jag är HELT FÖRÄLSKAD i lilla wille!! han är ju så underbart söt att jag adopterar honom av er! :)



det var jättekul att hänga, vill du inte följa med på mammapromenad coh häng på måndag? det vore jättekul! nästa vecka är det mammahäng på måndag med massor av mamis, tisdag ska jag coh emma gå en sväng emd vagnarna. kan du inte följa med? :)



vad glad jag blir att amningskudden blev ett mirakel för er också, det var ju min gud i början, charlie vägrade ju att ligga ner en sekund utan den, TOPPEN vet jag nu till nästa onge ;)



kul att vagnen var grym, jag kollar också efter en sulky! och idag har vi kollat på bilar och spanar efter en ny lägenhet på hemnet. vad jag känner mig vuxen :)



visst är det skönt när man börjar få lite rutiner på kiddet? jag kände mig nog inte heller riktigt levande förrän efter två tre veckor när jag tänker efter.



nästa gång jag hälsar på måste jag maila alla bilder du hade på c till min mail, dom var ju så fina :)

Postat av: sanna

men haha, bra att jag skrev mammahänget två gånger, inte så dement iaf ;)

Postat av: sanna

haha, men du då är vi två, jag måste ju gå till FK för att lyckas räkna ut mina dagar eftersom jag är för slow för att göra det själv, tss ;)



ja, dom kommer bli sjukt fina tillsammans våra grabbar! värsta busfröna!



men du behöver inte, det är nog fullt upp ändå, jag kan ta dom sen :)



jo, vi ska iofs inte köpa bil just nu men jonas har iaf övertalat mig att börja kolla :)

Postat av: Denice- mamma till Hampus

sötnos=)

Postat av: Marie

Men gud så fiiiiin han är! :)

Postat av: sanna

haha, jag förstår precis hur du menar, har själv haft några galet skrikande unge vagnpromenader, speciellt i början, nu sover han ju mest lilla snoosi :)



jo, det vore grymt med bil, allting blir ju så mycket enklare kan jag tänka mig. tyvärr också dyrare, så vi får vänta tills jag och j jobbar som vanligt (och blir fattiga av VAB dagar) :)



jag fick sån himla ångest av att börja jobba så snart att jag kommer ändra till 4 dagar och det gör jag fan från måndag, och så går jag in och jobbar varannan helg från nu cokså så klarar jag det (du vet, fast man har blivit bättre är jag ju lite lätt ekonomiskt skadad ;).



jag saknar dig gumman, måste få snoosa på lilla w. kommer du imorgon, snälla?

Postat av: Anonym

Hej hoppas allt går bra med den lille =) ... han är så otroligt söt! Det hade varit super roligt att träffas nån gång framöver!?

Måste ju bara säga vilket fint namn ni valt ;P

kram kram

Postat av: sanna

det är så jävla surt med sömnbristen (även fast jag vet att det kan vara såhär när man har småbarn ja). ses vi imorgon? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback