äntligen =)

en snabb uppdat.


var in igår natt igen, hade kraftiga värkar mellan 3 min hemma & när jag låg i ctg:n i 1,5 timme höll det i sig jämt & fint, hon sa att det inte hänt så mkt invändigt, tappe var fortfarande 1 cm, men jag är definitivt igång. blev erbjuden en plats och sovspruta eller sovdos hemma och komma tillbaka idag, för nu sa jag tt jag orkar ingen mer, så ska duscha och åka in snart och då blir vi nog kvar tills lillis kommer, har fått sova en stund iaf=)

Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

åh vad kul att det äntligen är på gång :) lycka till nu..



väntar späntpå et kort på lillan sen när hon kommit..



kram

Postat av: Marie

Lycka till!

Postat av: Emma Aludden

Håller tummarna att det gått bra!!!!

Postat av: sanna

jag blir så nervös :) är det så att du rentav ploppat nu ;) jag går på nålar coh hoppas du fött och allt gått bra, KRAM!

Postat av: Karin

Hoppas allt är bra med dig och att du ligger och snusar bebis nu!

Postat av: Susanna

Jätte Grattis till Er båda igen!!! vad kul med en liten kille!!!

Postat av: Marita (sussus syster)

Ett STORT GRATTIS till hela familjen! Mysigt att få snusa på en liten bäbiz =)

Kram kram

Postat av: sofia

Grattis till killen :-)

Postat av: Pia

Grattis!:D

Postat av: Emma

Åhh grattis! Vad kul med en liten kille :) Blir kul att läsa när ni kommer hem :) Grattis igen! Hoppas allt gick bra!

Postat av: Maria

GRATTIS . Hoppas ni inte köpt för mkt "tjej" kläder ... en liten kille så roooligt. Nu måste vi verkligen ta den där fikan. Sanna , jag och du och killarna :) (givetvis när ni kommit ordning osv haha) . Grattis igen.

Postat av: Marie

Gratulerar, gratulerar! :) Jag SA ju att det var en kille! :D Gud så roligt. Hoppas allt gått bra och att ni finner er tillrätta snabbt. :)

Postat av: Angelica Wikström

Stort Grattis till lill killen!!! hoppas att allt har gått jätte bra =) ...kram från hela våran familj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback