Grannar

vi har fått nya grannar i huset bredvid vårat. huset har stått tomt ett tag, tror att det var typ dödsbo eller ngt, så det är kul att ngn flyttar in faktiskt och att dom är i vår ålder, fått barn för en månad sen och är supertrevliga gör ju absolut ingenting :)

Dom håller på att helrenovera och då menar jag HELrenovera huset, dom har rivit ut ALLT invändigt och byter även panel på utsidan så det kommer nog att dröja några månader innan dom flyttar in på heltid. Var ute och fixade blomkrukan idag för den hade blåst omkull , då gick jag över en sväng och kollade på huset och bebisen såklart :) bebisen var jättesöt och huseet blir nog jättefint när dom är klara med vilket jobb ! och sa jag att dom hade en hundvalp oxå ? fullt upp med andra ord :)

idag ska jag nog städa lite här inne, åka & handla en sväng, men inga större aktiviteter inte .
har sovit som en prinsessa, nästan helt utan halsbränna, jag provade att dricka mjölk före jag gick & la mig + på natten när jag vaknade, för det sägs att det hjälper och det gjorde det faktiskt, lite grann iaf  :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mysan

Mjölk innna man går å lägger sig har hjälpt kanon för mig.. =) Nu börjar det närma sig.. hur känns det? kram

Postat av: Mysan

JObbade mitt sista pass i lördes så nu går jag några dar på Hp sen blir det semester. Snacka om att tiden har gått fort ändå. Och det känns konstigt att inte gå till jobbet mer.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback