helg

det har varit en rätt lugn helg med MKT sömn :)

igår var vi till m:s föräldrar, hans pappa fyllde 50 år så det bjöds på smörgåstårta och jordgubbstårta *mums*
mathias bror och lille isak var med och isak bjöd på skönsång efter vägen. blinka lilla stjärna var väldigt populär, det finns inget sötare än barn som sjunger :)
väl hemma så gjorde vi inte många knyck, var så sjukt trött ! hade tänkt åka på ett 30-års kalas men jag orkade inte, jag har sovit som en stock hela natten (förtuom ett x antal toabeök som vanligt ) kommer inte ens ihåg vad jag drömt, och det gör jag alltid annars.

idag klev vi upp vid 10 typ, åt lite frukost och m fortsatte sitt målande.
Jag började städa (ovanligt då ;) ) . städade toaletten nere och vardagsrummet, dammsög till och med taket ?! konstigt det här m städmani när man är preggo. allt detta slutade med en helvetes ryggvärk och en jäkla massa SD.

har varit och födelesedagsfikat idag hos Marika och nu såg jag precis färdigt en film, och nu blir det en helrenovering av mig själv m bla hårinpackning i bastun :)

imorn BF !!!! inte för att jag tror att hon kommer imorn, men man kan ju alltid hoppas :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Okej.. ja de var samma för oss.. dom kunde inte säga säkert men dom sa en flicka o de blev de..:)

Jag gick över 3 veckor.. så dom satte igång mig..:s inte alls nå kul..

Va händer om dagarna då?

Ha de bra.. // Vickan

Postat av: Susanna

Har h*n kommit än?!??! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback