kärlek

fortfarande hemma och v 42(!) idag.
har inga större förhoppningar, det kommer mera utav "proppen" och värkarna blir tätare (6-7min) , men som sagt, det har lurats tidigare oxå, så jag är glad om hon kommer den här veckan iaf :)
igår var det väldigt lungt på bebisfronten och inatt har jag sovit från tolv till elva, så 11 timmar ( m några avbrott här & där såklart) ! är utvilad, redo och jävligt less på denna väntan, så kom nu lillis, PLEASE :)

igår var jag på storheden m Marika & strosade, fyndade smink från Isadora skitbilligt från Parelle som är i coop forum och så lite kläder från H&M , väldigt trevlig dag :) hittade även en Friis & Co väska som jag blev totalt förälskad i, men hade inte råd att köpa den just nu *suck* jag kunde verkligen inte släppa den,har tänkt på den hela dagen idag oxå ( i know, jag är lite weird :) )

men idag, när m kom hem hade han med en present åt mig !!
han hade varit och köpt denna underbara väska åt mig, jag blev såååå GLAD!
att han faktiskt går in i en affär själv och köper någnting åt mig, det händer inte varje år :) det är kärlek det :)

den är sååå fiiiin :)
Friis & Company Tasche " Hotspot Shoulder Bag "

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Men vaffan! Jag trodde du var klar nu. ;) Nåja, inte klaga förens du går in i v 43, då kan du få min sympati. ;D



Far och föd nu! :D

Postat av: Emma Aludden

Men stackare! Jag tycker faktiskt synd om dig. Måste vara asjobbigt att ha värkarna sådär hela tiden. Men vilken tur att du har en så stöttande karl. Så himla gulligt att han hade varit och köpt väskan åt dig. Jag ska tipsa min Per om att sådana gester uppskattas :) Hoppas skrutten kommer snart så att du slipper gå och vänta!

Postat av: Marie

Jag gick över 15 dagar. Men jag kände absolut INGENTING förens typ 4 dygn innan han föddes. Då började det komma värkar som ganska snabbt blev regelbundna och höll i sig tills han kom. Men före det var det helt dött i magen. Det är nog värre att gå och känna värkar så länge innan som du gjort, då börjar man ju hoppas. :)



Sex minuter mellan värkarna hade jag i 2 dygn (nattetid, på dagarna blev det lite längre emellan, upp till 11 minuter ibland) innan jag fick komma in (på dygn tre) och föda barn på riktigt. :D



Fast du har ju säkert redan åkt in nu! Lycka till i vilket fall! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback