lördag

oj vad vi har sovit idag !
m har ju slutat jobba helger/kvällar nu så han är hemma :)
Vi klev upp vid 10 och åt frukost, men jag var så trött så gick och la mig igen och klev upp efter 12 istället,
då låg m och sov i tv-rummet på soffan, haha..värsta aktiva paret.
men nu är vi vaken!

jag har noppat ögonbrynen, sminkat mig lite, plattat håret (nyklippt, wohooo :) ) för att känna mig en aning fräsch iaf.
vi har inga planer alls, kanske gå ut och äta, vi skulle göra det igår men golfrestaurangen öppnar först nästa vecka, så for på storheden och handlade , tänkte åka på waldorf sen, men vi hade köpt massa glass som förmodligen hade blivit till milkshake i bilen, inte så bra planering nej :)

igår när vi tänkte fa på golfen & äta, tog vi cyklarna till ante&anna, jag kan ju säga att det inte var spec skönt att cykla, kändes som att jag satt på stackars bebis huvud och  att jag var typ akutkissnödig, jag gör inte om det misstaget iaf :)

idag har jag lite mensvärk och det ilar en del, men som vanligt då med andra ord. har druckit en kopp m hallonbladsthé, googlade om det igår, det verkar ju funka så , men det var inte spec gott, smakade typ gräs :)
jag & mathias försöker komma överens om några flick/pojknamn men det går inte så jävla bra alltså, men jag har hittat mina favoriter TILL SLUT ! alla har frågat i veckor, vad ska hon/han heta, jag har inte haft en aning men m har ju som bestämt det, trodde han ja, haha, vi får se :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia - MejasMamma

Det närmar sig!:) Är Ebba bestämt nu eller?:)

Postat av: sanna

jo jag vet, men du vet, man är ju lite mammaego ändå ;) hihi. skönt att klippa håret, jag tror jag behåller tiden den sjätte ändå fäör du ploppar ju snart och då är det ju kört med barnvakt ;);)



jasså, ni har haft namnstrid? hade vi också, jävlar vad vi gormade fram coh tillbaka. men det roligare är att massor av jobbkompisar co vänner osv till j har fått barn coh dom har döpt till nästan alla namn som jag ville från början innan vi kom på charlie. :) fan, om man ska tillgodose alla fina namn måste man ju skaffa hundra barn, är du på? ;)



jag ses gärna till veckan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback