men va fan

men dra åt h-vete vad ont det göööör alltså! jag sitter här med samma jävliga värkar som igår i förhoppning att det ger ngt resultat , men förmodligen inte. dom på SuS gav ju ett tips igår att ta alvedon ( som jag redan gör) så tog två men dom hjälpte inte ett skit, inte ens liiiite. nu har jag legat med TENS: i en timme, resultat ? hjälper inte heller, va fan ska jag göra ?! bra avslappningstips? jag tror en piller-coctail blir nog jävligt bra eller ännu bättre, värkstimulerande ;)
fast jag är sjukt trött så det sku vara skönt att sova, är en aning avundsjuk på m som ligger där nere i sovrummet & sussar, JAG VILL OXÅ !

värkarna suger verkligen musten ur en och ändå har jag tagit det lugnt hela dagen..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lägg dig och flyt i badet det lindrar smärtan medan du ligger men var försiktig när du stiger upp för värkarna kan komma plötsligt då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback