midsommar 2009

hög-preggo fortfarande, men åtminstone utvilad .
förra natten sov jag med alla TENS-plattor på ryggen m hög styrka, och sov, ja det gjorde jag från 21-10,00 fast jag vaknade typ 1 gång i timmen ändå av att det gjorde ont & var upp & gick en sväng, men TENS.en var guld värd !!

igår hade jag & m inga planer alls, men fick en trevlig överraskning av mina underbara vänner .
frida kom först förbi, och sen dök även helene & pontus upp m en massa god midsommarmat med sig.
väldigt trevligt var det, jag blev betydligt piggare & gladare av lite sällskap + att det kändes som att jag inte ätit på evigheter, matlusten har ju inte varit den bästa nu under senaste dagarna, jag har bara velat sova.
vi åt gott , gick ut & spelade lite kubb, jätteplockepinn som förvandlades till spjut sen, haha, ja grannarna måste ha trott att vi blivit helt tokiga :) jag skrattade så tårarna sprutade :)

god midsommarlunch ..


Helene var lycklig över sin öl :)..

plockepinn


en lycklig vinnare :)


spjutkastning m plockepinn, det finns många stilar :)
   
 

och slutligen, mina stjärnor som kom med godlunchen :)



tack för en underbar midsommar :)

nu ska jag gå och sätta mig vid de senaste beroendet: Guitar Hero, hur kul är inte det :)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

ååh, vad tokmysigt ni hade det igår, nästa år kommer vi med och våldgästar ;)



hoppas bebban kommer i natt nu, pressa på ;) nej då, men under veckan iaf, och då vill jag komma och snoosa bebis lukt för charlies är typ borta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback