tiden går

jag överlevde gårdagen ja, haha :) nej, men det var en riktigt trevlig dag.

var & lunch/fika det med bla FL-tjejerna, hela 11 st blev vi + 2 bebisar ;)
satt i nästan 3 timmar och fikade, man har ju så mkt att prata om och det är så kul nu när det börjar närma sig för alla :)
Efter det for jag hem & fixade till mig en sväng och åkte iväg på nästa grej: Grillfesten på jobbet.

Träffade massor m kunder och leverantörer, åt gott och minglade några timmar, lite tråkigt att inte få prata m kunderna nu på länge när man är van att prata med dom 5 dagar i veckan i telefon typ, men eftersom jag jobbar inom restaurangbranchen får jag väl åka förbi och fika och hälsa på dom :) Det var himla kul att träffa allihopa iaf.
Dom tyckte att jag såg sprickfärdig ut ? ;)

Efetr det drog jag mig till Roasters och fikade m Frida typ 1 timme, så jag var hemma typ 21 igår, dagen gick fort som fan ! och såklart hoppas jag på några känningar men inte det :( Min granne var  förbi och sa att de kan klippa vår gräsmatta när vi är inne på BB , det var ju gulligt :)

Idag hade jag inte tänkt göra ngt spec, men ska klippa mig på Gossip, efter det ska jag fika med Jeanette och hennes lilla Axel och sen var tanken att hinna träffa Marika en sväng oxå och kanske gå en sväng på stan, haha...Ja, jag gnäller inte, det är skönt när dagarna går och att man har ngt att göra iaf :)

Nej, nu måste jag göra mig iordning, la mig med blött hår igår och det är inte så lyckat om man har självlockigt hår :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

det är sjukt vad fort dagarna går när man fått barn, och sjukt vad sakta dom går innan :) skönt atty klippa håret, det behövs här, JAAA!!!:) om du inte föder barn på måndag vill jag ses! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback