update

känner mig både glad och frustrerad.

nu på eftermiddagen hade jag rätt regelbundna, onda värkar var 10 min. m kom hem, så var dom inte alls lika starka ngn mer så medans han gick och duschade så gick jag ut på en promenad (typ 1 km haha:) ) för att det skulle dra igång det hela igen, och ja, det var ju väldigt effektivt. kom hem, fick några ordentliga värkar efter varann, så att det till och med rann några tårar, men sen förvann dom ?!

jag & m bestämde oss för att lägga oss och vila en stund, för tidigare kom det igång så fort jag la mig ner, men nej inte nu. Jag har sovit i 2 timmar !! känns som 2 veckor och skönt iofs, men nu har alla värkar avtagit, känner av lite lite i ryggen men that´s it. samtidigt som det var skönt att sova, så är jag jävligt less att det bara avtog *suck*  ska vänta med att åka till SuS och hämta sovdosen och kolla om jag kanske kan somna på egen hand i 1:a hand , men om inte, då åker vi in självklart !

HEJA HEJA VÄRKARNA!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Heja, heja värkarna! :)

Postat av: Pia - MejasMamma

Heja heja!:)

Postat av: Maria

Hoppas hoppas de blir nå ikväll eller natt ... =) Wiiiie . Hejja .

Postat av: Malin

Heja heja! :)

Postat av: sanna

jag hoppas det sätter igåmmg på riktigt nu och att lillis kommer ut, senast imorgon :) jag håller alla tummar för dig gumman, Kraaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback