-20 +40

söndag.
Ja,d är -20 ute *brr* ser verkligen sådär lömskt kallt ut, solen är framme men den luras bara :)
Jag hade ju tänkt att  ta en kort skotertur m älsk bara fara och grilla en korv kanske, men det går inte,
för att sjukdomsbacillerna har även nått till Rutan, M ligger i 40-gradersfeber för andra dagen *suck*
Så han har varit som ett jävla super-dupervarmt element i sängen i natt, jag har sprungit m alvedon och vatten och handdukar hela natten, iofs så är jag ju ändå vaken ett par gånger under nätterna så det gick bra..

Vaknade rätt tidigt idag, surfade runt bloggarna på mobilen då vi inte har en laptop (är med på min MÅSTE-KÖPA-lista :) ) utan en stationär, vilket iofs är bra för då sitter man inte vid datorn heeeela tiden :) M skrattade åt mitt mobilsurfande och tyckte att jag är beroende och lat , haha :)

Jag älskar dom här morgnarna då man ligger kvar i sängen och pratar om allt , skrattar m.m. och ännu mysigare blir det när lillen är här :)
Så himla mysigt, fast imorse blev det inga kramar, han var  så varm & klibbig *usch!!* Så ska slänga ut alla täcken m.m. och byta sängkläder till kvällen, så det är nytt och fräsch :)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n tror jag och ta en powernap och vila ryggen lite, har ätit frukost, alltså suttit typ 20 min och min rygg/revben håller på att gå av *suck*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

oh, no! tur att det var feber iaf och inte lilla megn som spökade! :( jag fick värsta dampet imorse och slängde all textil i tvätten, alla fodral, alla överkast, alla filtar. jag får ju som ångest att det ligger en massa baciller i dom (ööh) :)



så vi har en helt enorm tvätt idag, fyfan vad surt! och så ska vi tydligen baka också säger j. muffins coh bullar. får se om jag orkar ;) (jag är bara bra på en sak, att äta dom).



bra att inte ha laptop, det blir inte lika mobilt på ngt sätt, så när man får sittsår vid vanliga måste man göra ngt annat, den här tar man ju fan med sig i sängen, inte bra ;)



men du, vi hörs om imorgon då! för jag är då på shopping, det vet du ;) ska vi isf ta kanske hela den rundan, storheden, myrorna (om du vill), öob, hm där och så bh då? :)

Postat av: sanna

men du, samma här! jag bara gnäller oich har ont överallt idag :( vet du hur less jag börjar bli på att vara såhär orörlig och typ inte kunna göra det jag är van vid. jag kan inte ens dammsuga så går min rygg av :( jo, vi kan hörs ikväll om imorgon, för jag förstår dig, kan ju inte vara lockande att jobba så långa dagar när det gör så jävla ont vilken ställning man än har. fan vad jag längtar tills jag får vara ledig och vila nu. eller, vad man nu kommer göra hela dagarna ;) känns bra att börja fokusera på förlossningen och samla lite kraft inför den! :)



(fyfan vad nervös jag blir när jag skriver om den, känns som att jag skriver om ngn annan!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback