after all..

efter många brutna nålar, trasseltrådar,trasig lampa,en back på symaskin som gick sönder till slut, okunskap, svordomar, irritation, frustation och tappat tålamod ungefär 36000 gånger, så blev jag klar med min skötväska :)

den blev klar till slut och M´s bag är på god väg :) Fast man ska nog inte titta för nära , haha :)





och ja, jag vet, allt pekar lite hit & dit, lite osymmetriskt sådär, men vet ni att raka sömmar/fack kräver tålamod och det har inte jag ;) + att tyget är faktiskt liiite snett på bilden , haha :)

M´s bag då..



få se om den blir klar någongång :)

Från förra helgen..
Här har jag klätt på mig och STÄNGT skotertäckbyxorna,hahaha,vilket skämt :)


tjingeling..

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Ibland kan det bli lite för mycket aktiviteter. Men jag blir tokig av att sitta hemma med Tim, så då går man på olika aktiviteter.. :)

Jo, det är skönt med kontorstider.. Jag är sjukgymnast och har jobbat drytg 2,5 år inom kommunen och då har vi också kontorsarbetstider.. :)

Vi får försöka träffas då sen när du blir ledig.. Nu har du säkert fullt upp på dagarna.. Ha en trevlig helg! Vi ska hem till våra föräldrar i Skeå.. :)

Postat av: sanna

vet du hur impad jag är av väskorna!!! :) dom är jättefina ju!



haha, känner igen den där bilden med täckbrallor, sådär ser jag också ut ;)



Postat av: sanna

haha, ja gör det så jag får skratta lite, det var ju humor på HÖG nivå :)



tack själv, vi hade jättekul, ni är ju så fräna båda två!



ah, perfa! då har jag en shoppingkompis på onsdag alltså! :) :) när slutar du? jag ska ju till frillan kl. 13:45 och det tar väl kanske.. en timme? men ring, jag har med telefonen :) jag tänkte också göra ett tappert försök att inte handla upp allt innan den sista, men vi får ju se hur det går ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback