höggravid & manliga hormoner ;)

BM-besök idag och älsk kunde oxå närvara eftersom han jobbade hemma i Luleå, så det var kul :)

♥-slag 140-145slag/min
sf 30
blodtryck 110/60
vikt 64,5kg (+14,4 kg sen inskrivning(!)
hg, kollade vi inte idag eftersom det var så bra sist :)

är det inte nu växtperioden börjar?? ;) shit alltså , det hinner bli många fler kilon :)
fast jag ligger bra till enl kurvan, liiite högre än normalt, men det börjar bli så tungt bara :)

v.29 +14,4 kg med världens fulaste bakgrund :)
      

fick även träffa min nya barnmorska, då min ord. barnmorska ska göra någonting, men hon verkar trevlig den nya oxå :)
Nästa besök om 3 veckor 15/4
och just ja, nu är jag HÖGGRAVID, haha känns lite konstigt jaaa :)

på e.m. var jag till läkarn som förlängde min 25% skukskrivning tom den 15 maj, då jag gör min sista dag före föräldraledigheten , hade även lönesamtal med min chef idag och det gick väldigt bra ;)

efteråt var jag på BO´s och träffade Sanna & T , shit vilken snygg hårförlängning hon hade gjort, jag är grymt avis, högst upp på min "måste-ha"-lista , haha :) och billigt var det oxå !
Förbi KappAhl en sväng, för att få tag på det näst sista paret av "Rock-Star"-brallorna , yes :)
Var även förbi skokanonen på väg till Storheden, köpte ett par ballerina (hur gick det nu m sparandet?!), våffejärnsjakt på storheden ,alla verkar behöva ett dubbel-våffeljärn idag för alla var typ slut (jag vet att det är våffeldagen :) ),
 så det blev ett enkelt järn istället, en aning missnöjd, men det funkar :)

ps tror att M har hamnat i någon gravidkris/insett att det är inte så länge kvar, kom hem och han håller på och lägga nytt golv i bebbens rum+snickra+måla , haha, sötnos :) det är väl hans sätt att förbereda sig :) han går och mumlar, d"det här&det här&det här måste vi göra TYP NU!" haha :)

nu ska jag grädda våfflor åt oss *nam*

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

ååh! dom med ballerina måste du ju köpa! så kör jag på dom med converse då, fan vad sött, våra barn måste ju gifta sig ;) tss.



förlåt för att det blev en sån snabbis idag, men imorgon har jag ALL tid i världen ;) det blir skitkul! tur att du shoppade idag så inte cool braxorna tog slut, måste gå och glo lite på kappahl imorgon jag med, jag tror jag missar guldkorn om jag ska vara ekonomisk, det är inte bra ;)



vi fick inte heller tag i det där jäkla våffeljärnet, missnöjd, ja! tur att mormor räddade situationen och gräddade flera åt oss, jag åt typ 12 st, jag kommer bli fet som en gris på bara sista veckorna om jag ska fortsätta såhär ;)



ring mig imorgon när du slutat!

hälsningar frånn svetlana, din vän.

Postat av: sanna

ps, gomagen du har!!!! :)

Postat av: Susanna

Vad fin du är gumman!! :-)



Gott med våfflor! vill också ha! ;) kram!

Postat av: sanna

jag är riktigt nöjd med håret faktiskt, men jag fick så mycket, allt ryms inte på min flintskalle! :)



haha, jo, det var fan bra jobbat med 12 våffels när jag tänker efter. men jag var jävligt mätt sen också ;) känner också sådär i perioder, att ibland är jag vrålhungrig och ibland inte sugen på ngt alls. idag är jag så sjukt överhettad att jag bara sitter och trycker hallonsorbet, så jävla gott, har redam ätit en halv burk! haha, läckert.



men fan, då får leo och lillis dela på eran bebba ;)



jo, ring mig sen, jag är hemma och säckar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback