sten

helgen kort & gott
vi har:

*gjort färdigt barnrummet, tvättat lite babygrejer, fixat tv-spel/tv/dvd i i ett av garderoben så man kan dra för dörren och gömma undan sen (väldigt nödvändigt till bebben  haha, vi tyckte det var skitbra, spelade som tokar :) )
*bytt golv i sovrummet , TACK GODE GUD :) (pix kommer :) )
*fikat i massor :)
*haft besök av S & J , väldigt trevligt som vanligt :) Mathias & Jonas gjorde ett försök att se senaste Bond,gick nog inge vidare för jag & S var ganska okonc, jag kan inte koncentrera mig på någonting nå mer :)

idag var jag stendöd, vem fan har kommit på det här med att ändra klockan, okej att vrida den bakåt men framåt !!
jag var ju STENDÖD idag på jobbet och ont hade jag så förbannat !
hade såklart skitmkt på jobbet, fast det gick ändå bra, men bebisen känner nog när jag blir stressad för den vände och vred sig så jag trodde att den skulle komma ut genom naveln + att det kändes som att jag åkte finlandsfärja i världens storm, så illa mådde jag vissa stunder :/

men sen jag kom hem vid 15 ungefär, hade 1000 saker inplanerade, jag struntade i allt, bytte till myskläder och la mig under täcket framför tv:n till M kom hem och lagade middag, så nu har jag precis ätit och ska basta, sen blir det sängen igen (och en dubbeldos järn) tror jag, är sååå trött :)

och imorn går vi in i v 30 !! shit alltså, det närmar sig :)
och jag har 1000 saker jag måste fixa innan ! 
red bull, ge mig vingar (och pengar) :)

btw johhny depp är hot hot hot

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jo, men ring! :) jag tror jag är hemma, iaf om det är samma skit tråk väder som idag :(



haha, håller med om att johnny depp är HOT!!! wooh! måste se en film med honom när jag kan koncentrera mig, för nu kan jag typ inte ens se en trailer för en film utan att börja surra och störa alla som vill se ;) tss.



ps. mina muffins blev ap äckliga! :(

Postat av: Linnea

Tv-spel är alltid roligt att spela.. :) Synd att man inte har lika mycket tid till det nu..



Tim har jättesvårt för att ställa om klockan, han går fortfarande efter sin vintertid! Haha.. Lika så bra det.. Då sover han till 7 halv 8 istället för 6 halv 7! :D



Vad bra att du passar på att ta det lugnt när du kommer hem, det är lika bra att vila medans man kan!



Nu ska jag ta itu med tvätt och städ.. Vi hörs! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback