Utflykt ;)

99 dagar kavr..haha, nä nu ska jag sluta, kan inte räkna dagar då blir det nog lång väntan :) Jag fortsätter med veckorna istället :) snart 13 av 40 veckor kvar, det sa jag åt M och han bara "VA?? Det är ju snart :)" Ja, det är inte så länge kvar :)

Oj, vilken slö dag vi har haft idag, klev upp & käkade frukost och la oss sen i soffan, kollade på "mannen som talar med hundar"(?), kommer inte ihåg vad han heter, men shit vad duktig han är ! Efetr ett tag blev vi lite rastlös, funderade på att åka & bada i Nordpoolen, men efter att provat min bikini, så bestämde vi oss för att ta en tur m bilen istället till isvägen , haha :) Överdelen var lite liten :)

Tänkte fika påJopikgården, men det var fullt..


..så det blev fika i bilen på isvägen..
   

... (drömde mig bort :) )det här ska jag prova nästa år men ska göra en 360 m snowboarden i pudersnö ;) hahaha..
eller göra ett försök iaf :)


 
Provade vår nya gps och yes, man kan köra på vatten :) (jag vet , jag är lättroad :) )




Nu har vi badat bastu och ska äta middag strax , sen ska vi se "Wipeout", jag tror det är skitbra, så missa inte det :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men jag vet, om det fortsätter i samma kommentarshets kommer jag börja grina rakt i ansiktet på dom ;)



vi såg också wipeout, fan vad jag skrattade åt alla, vilka liffan! och vilka roliga kommentatorer :)



jag var ju precis som du med nerräkningen, började typ innan det ens var hundra kvar, och nu får jag pnaik varje gång jag ens tnker på det. fick värsta grinattacken igår (igen) och beskyllde j för att han inte förstod mig och förmodligen skulle bli ett helt värdelöst stöd på förlossningen!



och så lite grin över hur ont det skulle göra och hur mycket jag offrade för det här barnet.. blablabla. man är ju helt störd ;)



vi måste fika snart, till helgen kasnke? hur är det med revbenen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback