v 30


Jga hde lite tyg över och blev inspirerad av att sy en lite höstjacka till lill-skrutten  ,
förstår inte varför jag ska ge mig in i såna här projekt för det blir alltid halvbra/halvseriöst :)
tycker ändå att jag lyckades bra på 3 timmar (sy-rally as usual!) och med tanke på att jag hade ingen riktig mall (klippte efter en tröja på ett ungefär :) ), har ALDRIG sytt ngt plagg, aldrig sytt en dragkedja m.m. fast den här gången ska man nog inte heller granska sömmar ;) och just det, den är till ocvh med fleece-fodrad :)

Here is my mastepiece, haha :)

 

och nu är barnrummet färdigt :)
väggen mittemot fondväggen har vi skjutdörrsgarderober men är inte klar m inredning i dom så bild kommer sen :)
men det blir massor med förvaring iaf.


     

det var det för idag , och idag går jag in i v 30, tiden går, men för saaaaakta, fast den går fort..
och S har kvar endast 10 dagar *wooohoooo* och jag tycker ju att den kan faktiskt komma då, eller någon dag före , har en aning om att hon vil nog inte gå över tiden ;)

jag & skrutt, ser det ut som att min mage ska explodera :) 
hur jävla stor blir den egentligen :) huden tar ju slut :)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Men vad duktig du är! :D Och där kommer nog bebis trivas bra :)

Postat av: Linnea

Himmel så duktig du är på att sy! Jag har problem bara att sy upp gardiner och skulle aldrig ro iland ett sånt klädesplagg-projekt! :)



Vad fint det blev i rummet, nyrenoverat och fräscht! Fint golv också.. :)



Oftast så brukar magen sjunka ner i slutet (dvs bebisen fixerar sig) så då växer magen inte lika mycket i slutet. Fast det är klart, det är ju några veckor fram tills dess.. :)



Ses imorgon!

Postat av: Jonna

Gud så fint de blev rummet :) Är de du som målat puh på väggen de blev himla fint. Och Jackan nog var ju den söt. . . Du har blivit en riktig hemma fru du, de kunde ja faktiskt inte tro du som är så sprallig :) Sköt om dig gumman, saknar dig

Postat av: sanna

ååh, erat babyrum är så himla mysigt att jag dör! tänk och bara sitta därinne sen och kolla på lilla skrutten :) mys!



jackan är ju svingrym! du får erbjuda dina tjänster på nätet snart, jag kommer vara en flitig lejare ;)



och JA, barnet får hemskt gärna komma ut den tionde för fyfan vad tung coh svettig jag är hela tiden! din mage är så go, rund och fin! :)

Postat av: Emma

Förstår att du börjar längta mer och mer nu, Sannas kan ju komma närsomhelst verkligen. Åh så spännande :) Blir kul att följa er nu och läsa om värkar/förlossning osv, det är verkligen en häftig upplevelse!



Milla var ganska så lugn i magen faktiskt, och det är hon ju nu också. Och morgontrött var hon och det stämmer nu med.. Så ni kanske får en riktig liten vilde då ;) Ja fy fasen vad skönt med ny bil, jag längtar!

Postat av: sanna

haha, aj! kan se framför mig hur du ligger där helt rufsig och urvaken och vrålar och att m vaknar och typ tror att du ska föda ;) tss. jag tyckte ju ditt aprilskämt var SVINKUL! j såg vettskrämd ut när jag skrattande skulle berätta det och sa att jag absolut inte fick reta hans känsliga nerver så :) roligt det hade vart!



Postat av: Camilla

Spanar in på din blogg lite (Erling från fl) himmel så fint barnrum!! Vi letar hus för fullt så det rummet i lägenheten som ska bli det tillfälliga banrummet är snarare ett förråd. =(

Postat av: Linnea

Hoppas ni får en trevlig helg! :) Vi ska nog på Leos lekland och busa lite imorgon. Sen Ikea på måndag! kul

Postat av: sanna

haha, ja, men du vet, jag undrar ju över allt möjligt flummigt, det bara poppar upp i huvudet och så börjar jag noja över det :)



aha, men ändå skönt att komma iväg över påsken och göra ngt kul, och du behöver ju vila ;) (och kanske åka lite skoter och så..).



jag vill ses, förlåt för att jag säger nej hela tiden, jag är bara så sliten. på måndag kanske vi kan ses en sväng, vad tror du?



haha, jag är också som en unge. jonas kompis frågade om dom skulle hitta på ngt i helgen coh jag typ lipade fram "men kul att du ska vara med en kompis våran sista ensamma helg innan bebisen (förhoppningsvis) kommer" buäääää! han typ "okej.." ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback