helgen m.m.

Nu sitter jag här igen :)

Tog en liten frivillig/ofrivillig bloggpaus i helgen för att umgås m mina nära & kära :)
Men en liten uppdatering då

PÅ Fredag :premiärfikade på nya Roasters m Sanna, vi hittade igen en hörnplats där vi satt ett x antal timmar :) 2 bullar på jäsningen, trom mig, så såg det ut oxå :) 
Sen kom ju älsk hem från Arjeplog i fredags oxå, så det vart myskväll :)
Det är så skönt att få sakna han för det är så underbart när han kommer hem :)

På lördag kom mamma & hälsa på från Haparanda: Vi fikade massor, åt plättar (det godaste ;) ), vilade i soffan och bara tog d lugnt. M var i garaget i princip hela dagen och nej, hade flydde inte svärmor, han gillar faktiskt min mamma på riktigt :) Mamma provade TENS:en och hon tyckte den var suverän mot hennes axel/nackvärk, så hon sku köpa en eller kolla om man kan hyra en , den gör succé :) Mamma åkte hem och jag & älsk glassade i soffan resten av kvällen :)

Igår (söndag) då hade jag & älsk en hel dag med varann , det var ett tag sen :)
Vi åkte skoter en sväng, skulle en kort sväng, men det tog lite längre än vi trodde att hitta en grillplats, så det vart en lång sväng :) Men vi hittade en grillplats vid Luleälven, där vi grillade korv och hade det trevligt :)
Efetr det åkte vi & handlade, åt godmiddag m fläskfilé,sallad och pommes och sen var det TV för hela slanten resten av kvällen :) för mig iaf, då min foglossning gjorde sig väldigt bemärkt, det var inte så smart att åka skoter nej...inte alls faktiskt :/ M målade ett varv i skruttens blivande rum, så skönt, känns som att någongång så blir det kanske färdigt, yes :)

Idag åkte M igen ti Arjeplog, kommer väl hem tis eller onsdag, så jag är ensam hemma..igen :( Samtidigt är det skönt, man behöver sin egen tid, men inte fööör ofta, det är ju bara 2 nätter :) Var förbi Sanna&Jonas idag, så mysig lägga dom hade, har lust att spika igen övervåningen , haha :) Liam var oxå jättegullig och Sanna hade bakat en massa gott, och det var verkligen SUPERGOTT och trevligt sällskap as usual :) 

Nu har jag ätit varmkorv till middag, är nyduschad & ska gå & lägga mig framför tv:n , sen blir det sängen, tröttheten börjar smyga sig på igen..
Nu är jag hemma, ont som faaan (kan ha att göra m skoteråkning+min taskiga arbetsställning), har ätit varmkorv till middag och nu blir det TV igen..*sköööönt*

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

vad kul att du kom förbi idag! och tur att fikat var bra, hade ju vart lite pino attt sitta och tvinga i er värsta snuskfikat! ;)



kul med bio till helgen, hör med m så bestämmer vi och bokar! jag älskar ju att sitta längst bak typ i mitten, gärna i soffan om den är ledig, det är soft :) (och gott om plats för maggen).



vet du hur sigen jag är på plättar, måste också fixa det ngn dag :)

Postat av: Marie

Ja det är vårat hus. :) Nu när du vet var jag bor får du komma förbi på en kaffe eller te nån dag. ;)

Postat av: sanna

ja, visst är den! så himla jag på ngt sätt! :) jag älskar flummiga mjukisdjur, har tex en som ser ut som en snopp, men skulle man hänga upp den skulle ju folk tro man var helt nuts ;)



sorry att jag bangade fikat idag, men jag och terkan gick först runt sjön och sen och fixade sladden till j, och sen till frillan och fixade tid och så en snabbrunda på stan (fönstershopping). vet du hur mycket jag hade velat köpa! vet du hur mycekt jag längtar efter en kropp som går att få i alla snygga plagg? :)



finns inget snyggt alls för mig som ser ut som en liten druva, haha :)

vi måste ses snart, kram gumman!

Postat av: sanna

ååh, vad söt du är som syr! :) jag vill ha en egen maskin, vill sy blöjpåsar, tvättpåsar, leksakspåsar, helt störd :)



kul med bio! det ser ajg verkligen fram emot! jaqg tror den är svinbra.



nej, lilla halsbrännan! men du, jag har en jättebra tablett vi säljer du ska få testa, den är mycket bättre än apotekets, och jag körde den dom få gånger jag hade halsbränna! :) du får några när vi ses nästa gång :)

Postat av: sanna

jag syr som en kråka! jag kan inte ens laga ett hål i en raggsocka (vad ska det bli för mami av mig ;)



jo, vi bokar lite senare! ring me :)



dom tabletterna är jättebra, heter gastrosan, helt ofarliga för dig och barnet och effekten ¨hålller mycket längre än med alla andra. men vi säljer ju bara kungligt bra saker på våran lilla shop ;) haha. nej, men skämt å sido, jag kör dom som sagt själv, och det funkar verkligen, utan biverkningar.



kom precis in från en långpromenad, träffade en tjej som hade en tio månaders son! svintrevlig, typ lika öppen som dig och mig, så vi promenerade runt sjön tillsammans :) kul när folk är så trevliga, det gillar vi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback