acta graco logico s

TURKOOOOOS-BLÅÅ ;)


hade ju inte valt den här färgen, men den var på kampanj på Barnens Hus ,
 så jag köpte den ändå, det är ju en bra stol och vem bryr sig om färgen.
Så sen när bebben kommer så sitter den säkert :)

Kollade först på stolar på blocket men jag blir så velig, man vet ju inte hur gammal dom är (om man inte frågar ;) ) och så skilde det inge mkt i pengar ändå.

--

fy fan va trött jag är, har sovit så jävla dåligt.
förut har jag kunnat ligga på sida, men nu gillar inte damen i magen det  utan hon sparkar som en tok om jag lägger mig på sida och på rygg är det ju det där med andningen då *suck*
så jag pallade upp med 1000 kuddar över och under ..
det blev varmt som fan så öppnade vädringsluckan, men då var det HUNGRIGA fågelungar i värat träd som skrek allt vad dom orkade + att solen kom fram så jag kunde inte somna om..fy fan, så frustrerande alltså..

nu ska jag steka lite plättar , äta och sooova..

imorn besök hos BM :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Nu är det inte många dagar kvar för dig att jobba! :)



Vilket fint babyskydd, vi hade en likadan fast brun.



Imorgon bär det iväg till Paris! Spännande att lämna Tim i 4-5 dagar, men det ska bli skönt samtidigt..



Ha det bra så länge.. :)

Postat av: sofia & Rox

Den är snygg Rox har en likadan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback