aktiv

Jag har varit ganskat aktiv de senaste dagarna och det känns under(!) fötterna :)

I fredags var jag & Marika till Haparanda, på IKEA igen :)
Vi var där i hela 4 timmar, men handlade inte så mkt, barngalgar, lite nya glas/muggar ,fick ngn dille att byta ut allt porslin,
tallrikar/assietter blir vid nästa sväng  och så lite annat småskrot.
var förbi skopunkten oxå oxh efter MÅNGA om & men så köpte jag 2 par nya skor iaf :)

                

Igår var jag på stan med Sanna & Sara (Charlie&Leo), fikade på mat & prat , gick runt på affärer och se på fan, jag köpte bara ett par legging, det är rekord !
Jag kanske börjar bli lite ekonomiskt ? ;)

Hade lite ilningar där nere som till & från hela dagen, kanske kroppen som håller på och förbereder sig?
Min reaktion var typ knipa haha. det känns lite läbbigt + att jag hörde att en tjej som jobbar på IKEA som var beräknad typ samtidigt som mig, har fått i veckan ?! fast det är väl ganska ovanligt att få så tidigt?

På kvällen var jag på Sofias 30-års party.
Huset fullt med tjejer, och en massa vinflarror & vindunkar, ja, ni förstår ljudnivån, haha.
Det bjöds på god mat och dryck (cola för miiig ) , singstar på högsta nivå of course med obligatorisk utklädnad, haha, kolla på Maries blogg , väldigt undehållande ;)

Vid 23 någongång började några dra sig mot krogen och några hemåt.
När jag kom hem slog Mathias på bastun, så vi badade mitt i natten, tolv är natt för mig :)
och sen var det sängen & sova som gällde :)

Känner mig lite sympati-bakis idag, förmodligen för att jag var uppe så länge.
Tänkte gå ut och kratta på en stund om det nu har torkat, så jag får röra på mig och vara ute en stund..
Kom solen,kom :)

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

åh, vilka fina skoooor! :) jag vill också ha skor, nu! kände mig också svinekonomisk igår, trots att jag brände några hundra. men du vet, ju mindre sakerna är (typ mascara) desto mer ekonomisk känner man sig, det känns som att man knappt handlat alls ;)



ja, jag måste cokså googla och kolla vad man behöver. hur fan söker man in? och pallar man att jobba samtidigt tror du?

Postat av: sanna

.. och jag glömde svara på vad vi skulle göra idag! :) eh, ingenting tror jag. typ ta en promenad eller nåt, det var ju svinfint väder !(yay). ni då?

Postat av: Linnea

Det lät skoj med 30års fest. (Är alltid skoj med fest! ;)



Jo, nog måste det vara ovanligt att få så pass tidigt.. Det är väl ändå typ fem veckor kvar?



Haha. Förstår att du kniper, jag förnekade in i det längsta att något skulle komma ut där nere. :) (Fast sista veckan var jag så less att om man hade kunnat trycka ut bebisen utan värkar hade jag nog gjort det!)

Postat av: sanna

men vet du vad vi gör? vi går tillsammans till ltu coh pratar med en syo? :) jag kommer inte heller fatta ett skit av det som står på ltu's hemsida, bättre att få det svart på vitt så man vet vad man ger sig in på ;)



och ja, 75% känns ju lagomt, för jag skulle fan inte heller ha råd, inte en chans! det känns ju lite jobbigt att löeva fattigt hur många år somhelst (obs! inte för att jag är rik annars heller, men du vet ju) ;).



mysigt med hemmamys och krattning, helt rogivande!

Postat av: Maria

Tack så mkt :) jo serru han kom ju tillslut. Efter mkt väntande . Fast konstigt nog så känns de som att man inte väntat alls nu i efterhand. Jag förstår att du längtar , nu måste bara allt lägga sig och man lär känna varandra :) de är mkt , men av någon anledning är man inte speciellt trött trots sömnbristen.



Vilka fina skor , skulle verkligen behöva mig nya nu till sommaren .

Postat av: Linnea

Ja, det börjar närma sig. 5 veckor är ju inte så mycket kvar.. :)



Det är ganska omständigt att lägga upp bilder på bloggen. Jag tycker det borde gå att klicka i vilka man vill lägga upp, och så blir det alla bilder på samma gång istället för en och en..



Nu ska jag ut i det fina vädret så Tim får leka lite i sandlådan.. :)

Postat av: sanna

haha, ja, bloggen är ju svinbra, man får svar på allt, coh snabbt går det :) bra för mig som inte kan ett skit ;)



nej, du behöver inte ta med ngt, vi har massor av fika, j har bakat till mig (och jag som skulle loosa några kilon, inte så bra nej) ;)

Postat av: Rocka by baby

Tack ! Kul att du gillade mina kläder

håll utkik i veckan på nya varor (jag hoppas dem kommer denna veckan )



Rocka by baby

Postat av: Maria

Ja jag kan lova att man hinner bli tok less , men de är sant som dom säger . Helt klart väntan :) Så man får tänka så och hoppas att man slipper alla krämpor i slutet.

Jag gick 41+3 innan han behagade att komma men han kom ju :)



Han har tagit ut några nu och ska ta resten sen , kanske i sommar . Annars får man ju ingen tid tillsammans överhuvutaget. Och de är ju mindre kul.

Men nu börjar jag få panik här hemma , jag vill inte vara själv :S.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback