BM

BM- besök var det idag, och så här såg det ut.

Blodtryck 105/65
SF 37
socker 6,7
Hb 120
Vikt 67,8 (+ 17,8 kg sen inskrivning
)
♥-slag  140 slag/min
Huvudet-ruckbart

möttes i väntrummet av hennes kommentar "har den inte kommit än???"
men vaddå, jag har BF 15 juni, är det konstigt att hon inte har kommit än?
ja,ja sak samma, min lilla älsk mådde bra i magen iaf , det är det viktigaste :)
Nästa besök om 2 veckor igen.

Vi pratade lite om allt möjligt som vanligt och sen berättade jag om mina förvärkar,
då sa hon att hon kunde, om jag ville, känna efter om det börjat öppna sig / mjukna eller om det är hårt fortfarande,
men jag tackade nej, för jag gör ju ingeting med den informationen ändå, hon kommer när hon kommer :)
fast hon tipsade om att bada bastu för det sägs ju att det kan hjälpa till lite,
och basta det gör  jag rätt ofta :) f

var förbi jobbet en sväng och surrade med dom, saknar det lite men samtidgt är det skönt att vara ledig
för man är inte världens piggaste alla dagar, men vi ska ha grillfest åt våra kunder nästa torsdag, så det planerar jag att gå på, det är himla trevligt :)

tingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stefan

Måste säga att det var en rolig kommentar du fick dära. " har den inte kommit ännu" Känns kanske inte riktigt som de är det dom ska säga? Men men skönt att allt verkar prima...:D

Postat av: sofia & Rox

Hallå går du hos Sofia ??

Postat av: malin

hej snubblade in på din blogg, såg i ett tidigare inlägg en så fin liten borg. har ni gjort den? isf av vad? mvh malin i umeå

Postat av: Maria

Ja de är kul :) Men mestadels får man ju en massa "magknips" leenden . De ser himla roligt ut.



Ah , men du vet väl att om dom är där och känner så kan de reta igång bäbisen :) Inte för att de fungerade på mig . De gjorde inget av dom berömda "knepen" . Han tog sin tid och kom ju iaf tillslut.



Ja de är hur skönt som helst. Visst man är ju inte riktigt människa efter förlossningen så de ska man inte sticka under stolen men iaf :) de försvinner ju också efter några veckor så nu känner man sig "normal" igen. Förutom alla dessa extra kg som ska väck! Och man får ju inte banta när man ammar så de jag får helt enkelt gå och se ut som en barbamamma ett tag till haha.

Postat av: sanna

haha, jag fick också "har den inte kommit än" kommentaren. inte så man blir så less ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback