fynd

igår var jag ju på Arcusloppisen med Sanna & Charlie,
Sanna tog Charlie i vagnen, framkomligheten var ju inte den lättaste men va fan gör man.
Vi köpte en varsin bärsele, dom blir nog välanvända, men jag måste säga att vagnen var skitbra och lasta grejer i !
Sen fyndade jag lite gott & blandat i en IKEA-påse, och Marika hade hitta denna till skrutten, så glad jag blev :)
passande till min dräggel-lapp

Klicka för att förstora bilden
och jag fyndade bla adidas-dressen i strl 62 :9
om ul:et visade fel och det blir en lite prins istället, så får jag skänka bort den här :)



jag var helt slut efter att gått där i ett x antal timmar = hela dagen, så har sovit som en stock.

Mamma var förbi idag en sväng, sen har jag suttit ute i solen en stund och utöver det har jag väl inte ansträngt mig spec mkt idag. Skönt att bara vara ibland.

Imorn börjar min sista jobbvecka, måndag till torsdag 07,30-14,00, gud så sköönt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia - Mejas mamma

Härligt när det närmare sig sista arbetsdagen!:) Och snart kommer eran lilla!:) Vad har ni för namn?

Postat av: sanna

men jag vet, selen är ju bäst!! vilken tur att jag inte snålade ihop och lät bli för då hade jag ju grinat ihjäl mig, den är guld värd!



vilka superfina fynd du gjorde gumman, lillis kommer bli så fin i adidasdräkten! :)



och vad skönt, snart får du äntligen vara ledig. då kommer jag och c och våldgästar dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback