last day

va skönt!
gjorde min sista arbetsdag i torsdag och helvet vad jag fick jobba, så typiskt sista dagen :)
det känns bra, jag kan ju hälsa på där jag jag vill & så och känner att jag behöver vila nu.

åkte till haparanda på torsdag eftre jobbet, hälsa på mina nära och kära och sov över hos min syster.
fredag var det full rulle.
var och lämnade barnen på dagis m syrran, minstingen ville att jag skulle stanna där men det kunde jag ju inte, gud va ledsen hon blev! det gjorde ont i hela hjärtat när hon grät, hur jobbigt ska d inte bli sen att lämna sina egna barn gråtandes på dagis? usch va jobbigt, fast man vet ju ända att när dom gått bakom hörnet, så kommer dom på andra tankar :)

iaf så var jag en sväng på IKEA och handlade lite smågrejs, hämtade vagnen, babyskyddet, köpte badbalja m propp och sen skickade min syster med täcken, sovpåse och sängkläder till spjälis och min kompis minna hade oxå gjort iordning en påse m kläder, musikmobil m.m. Tack så jättemkt :)

det känns verkligen som att allt närmar sig nu, bäddade spjälisen igår och idag tänkte jag börja packa bb-väskan.

M sa idag vid frukosten att "tänk, nu kommer du att vara hemma ett helt år, tänk vad härligt, men hur ska det gå du som är så rastlös :) " Haha, jag har nog en aning om att jag kommer att ha d fullt upp ändå,det känns helt underbart!
Nu väntar jag bara på vår underbara älskling ska titta ut så jag får ligga och snosa på henne hela dagarna långa ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Ja nu vill man skydda mot alla baciller som finns , och de går ju inte. De är hemskt att se när han har tungt att andas :S uschamig.



Skönt att sluta arbeta , man behöver vilan innan bäbis tittar ut :)

Ja och de där med jättar till bäbisar , dom säger ju att ju fler barn man får ju större är dom. Hur mkt kommer mitt nästa att väga då ?!?!?! haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback