måndag

haha, skrattar för mig själv för att natten mot söndag sov jag så jävla bra, föutom att jag gick på toa då 5-6 gånger men annars som en prinsessa :) och inatt då..jaaa vad kan jag ha sovit typ 1-2 timmar och när m for på jobbet vid 06,00, klev jag oxå upp för kunde inte sova.. fick ta lite sovhjälp igår av värktabletter och värmekudde, så det kan gå.

igår så var älsk hemma hela dagen! det har inte hänt på väldigt länge, för han jobbar ju så sjukt mkt.
så det var skönt att få lite quality-time.
vi gjorde iofs inge spec, var på storheden en sväng och handlade allt möjligt, fikade på Trend och så var vi in till stan en sväng. Som sagt , inge spec men det var mysigt att vara tillsammans.

idag är planen att måla färdigt fönsterfoder i sovrummet, handla nya rullgardiner dit och plantera lite blommor kanske.
Skönt att vara ledig :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Nu börjar det närma sig. Så spännande! :D Jag är både avis på dig och inte. Avis på dig som snart ska få föda barn, men jag avundas inte detta väntande och väntande. Det klarar jag mig gärna utan nästa gång. ;D

Postat av: sanna

hahaha! "har du ont i muttan eller, zzz..". klockren han är, m! ;)



jobbigt att gå med förvärkar och ha ont, hoppas du slipper ha det så länge, men det tror jag, hon är ju påväg ner nu typ ;)



Postat av: Maria

Tack , och nej då ut ska ju bäbisen iaf så de är inget att oroa sig för innan :). De gjorde inte jag. Även fast jag nog inte trott han skulle vara sååå stor direkt , och de är säkert förvärkar du har . Inte behagligt :S.



Jaa jag är så sur. Och speciellt när man inte har sådär överflödigt med pengar just för tillfället . Hmmpf.



Nu är de ju sjukt nära?! 21 dagar är ju ingenting. Shit vad tiden går egentligen.

Ååå så spännande.

De är bra med lite kvalitets tid tillsammans för sen när bäbis kommer så tycker jag bara man vill sova när han sover och sen när han är vaken .. ja då får man vara vaken med honom :) och då blir tiden tillsammans inte riktigt inräknad.

Postat av: Linnea

Spännande! Nu är det inte länge kvar.. :) Fast börja inte tro att bebisen kommer närsomhelt. Jag veeeet, inte världens lättaste..

Angående amningsbehå. Köp så du har en dom första dagarna. När mjölken runnit till, efter 3-4 dagar så kan du köpa fler behåar. Det är hopplöst att gissa hur stor storlek man behöver innan dess..

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback