tisdag

jag måste börja med att säga att fy fan vad jag sov bra förra natten!
13 timmar har jag snarkat på, gick på toa endast  en enda gång och somnade igår kväll typ på 5 min, helt otroligt skönt, så är typ superutvilad idag :)
alla säger att jag ska njuta av det om jag kan sova nu, och tro mig jag gör det , för jag förstår att sen är det typ omöjligt :)

idag har jag haft besök av sara & sanna hela e.m och så trevligt det var! surrade & fikade massor såklart !
synd bara att det var molnigt ute så det blev en innedag :)
Leo & Charlie är så himla snälla, och Leo tyckte att Charlie var väldigt intressant :)

    

sch så mammorna m sina söta barn :)

 

Sara är så vansinnigt brun och nej, hon solar inte solarium/ har inte varit utomlands utan en vecka i riksgränsen ,
fan va avis jag är alltså :)

bjuder på lite bilder, men inte på mig själv, är så jävla svullen och sliten nu :)

Har ställt in spjälsängen, här ska lilla älsk sova :)




imorn dax för Bm-besök 08,30 , sen till Sara en sväng :)

Nu ska jag gå & måla ett varv till på fönsterfoder, har sjukt mkt energi idag !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback