tisdag

v 37

börjar verkligen kännas som att det händer någonting i kroppen eller där nere iaf.
igår när  jag klev upp så hade jag så sjukt ont i ljumskarna + att det ilade som fan..
kan nog mest jämföra med mensvärk/urinvägsinfektion (fast att det inte känns så när man går på toa :) )..
det höll i sig i flera timmar, så till slut tog jag 2 alvedon, det hjäplte lite grann förutom mot ljumsk-värken.

idag dock var det mkt bättre, förutom att jag har svinont i ljumskarna fortfarande, men "mensvärken" är borta :)
aja, kroppen tränar väl sig inför FL och skrutten borrar sig nedåt :) hade svinsvårt att somna igår, kan inte sova på rygg och när jag ligger på sida så känns det verkligen som att jag klämmer bebisen, men det kan man väl  inte göra ?!

igår låg jag & jäste i solen ett tag (brände mig lite till) och var iväg till rutviks fiket och fikade med en kompis i solen, det var trevligt , dom har så himla gott fika juh ! på kvällen grillade jag och älsk kotletter och åt det m klyftpotatis & sallad *mums* jag älskar verkligen att grilla, det är så mkt godare än stekpanna-kött :)

idag har jag varit inomhus hela dagen, har inte ens sminkat mig och knappt borstat håret, skönt på ett sätt :)
har städat som ett psyk !! har fått världens städmani och är livrädd för att det ska vara dammigt när skrutt kommer, så jag skrubbar och skrubbar och skrubbar, haha , eller boar kanske man oxå kan kalla det ;)
rent blir det då får vi hoppas !

det är så skönt att vara ledig, fast jag måste ha ngt att göra hela tiden , amn varvar väl ner efter ngn vecka, har då fullbokat hela veckan, men allt efter 12,00 , sover ju typ till 10,30 ;)

 nu är det dax att ta tag i övervåningsskrubbet och borde fan hinna putsa fönstrerna ngn dag, har ju bara 17 st, fy faaan..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Det börjar närma sig! :D



Vi hade det jättehärligt i Paris, synd bara att det regnade varje dag.. Men vad gjorde det när man hade så mycket fint att titta på! :)



Imorgon bär det av till Skeå igen, ut till vår stuga för att öppna upp den för sommaren!



Trevlig helg! (Fast du har ju jämt helg nu för tiden.. Haha!)

ps. Känns det bra att vara ledig nu? :) ds.

Postat av: Linnea

(Hmm.. Min kommentar försvann? Men så här skrev jag: )



Det börjar närma sig! :D



Vi hade det jättehärligt i Paris, synd bara att det regnade varje dag.. Men vad gjorde det när man hade så mycket fint att titta på! :)



Imorgon bär det av till Skeå igen, ut till vår stuga för att öppna upp den för sommaren!



Trevlig helg! (Fast du har ju jämt helg nu för tiden.. Haha!)

ps. Känns det bra att vara ledig nu? :) ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback