fatty

dax för en uppdatering kanske ? :)
söndag och måndag har jag inte gjort nånting, m åkte ti arjeplog & jobba igår så jag har typ sovit.
sov så jäkla gott förra natten, lite väl, hade glömt att ställa väckarn så vaknade 06,48, hmm..jag börjar 07,30..
så jag sminkade & klädde på mig på 10 min och åt frulle på väg till jobbet, stämplade in 07,28, duktigt va? ;)

efter jobbet for jag och hälsa på sanna & charlie, vi fikade (gott ! ), surrade massor och beundrade lilla charlie, han är så söt ;) lagomt till "bajseriet" kom sannas j hem och tog hand om det, det ska m oxå få göra haha :)
nä, men mammorna byter nog blöja ett x antal gånger under dagen, så någongång kan man ju få slippa :)

Sanna ,min ängel gav mig tabletter mot halsbränna (TACK!!) och så fick jag ett paket av de minsta blöjorna oxå :)
sen började hon prata om hallonbladsthé och då blev jag lite rädd..ville ungefär springa därifrån, värsta fjanten :)

haha, nä men plötsligt kändes det så nära, så ska vänta några veckor till, jag tror ju att så fort jag dricker en mugg så ploppar den ut, men riktigt så är det inte , JAG VET, men känner att jag blir mer & mer nervös för varje dag som går,
har som inte funderat så mkt (läs:förnekat) det är m förlossningen, men det känns lite skrämmande faktiskt.

Ut ska den, men kommer allt att gå bra? hur länge kommer det att ta? klarar min kropp av det?
egentligen frågor med självklara svar, men va fan..nej, ska sluta tänka på det nu och ta det som det kommer *iik* ;)

lite pix oxå


v 35 = sprickfärdig :) (därav miniatyrbilder haha )

  

köpt till skrutten från rockabybaby.se  jättesnabb leverans, rek !!!

DryBib Retro Revolution

och ikväll ska jag avnjuta massor med nyköpta "god"gubbar ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mysan

Så fin mage du har.. Snart är vi framme vid målet.. längtar

Så du har oxå halsbränna.. då är vi två..

Postat av: Maria

Jo han kom ju tillslut och då kändes som sagt inte alls som att man gått och väntat så länge :) Och halsbrännan ... den är BORTA :P yey. Hur underbart som helst.



"God" gubbarna gav mig en halsbränna från helvetet.

Postat av: sanna

det var så kul att träffas igår, och blir svinnice med mässan i helgen! :) shoppa massor hoppas jag ;) (inte för att jag har råd men..).



haha, jag som var svinpå det här med hallonbladste vågade typ inte heller dricka det, trodde c skulle ploppa ut direkt. men du får bärja typ i v 37, du får påsen :) och vilken supervacker mage du har, rund och fin, tänk, därinne ligger sessan och väntar. snart får vi träffa henne, vad spännande!!



fyfan vad svingott med jordgubbar, c får så ont i magen så jag verkar inte kunna äta det. SORG!



Postat av: Anna

Vilken fin mage du har!



Åh jordgubbar! :)

Postat av: Maria

Ja de är hur skönt som helt , nu har jag helt glömt bort hur jobbigt de var med den förbannade brännan haha.



Ja jag fick halsbränna av typ ALLT jag åt ... isch.

Jo , den vad faktiskt inte så farlig som jag trodde. Lite obehagligt att rengöra den , man var som rädd att de gjorde ont på honom men de gör de ju inte :)

Skönt att kunna andas igen :)

Postat av: sanna

haha, jag vet, den kommentaren om låg mage fick jag jättetidigt, och eftersom jag var så förlossningsrädd var det svinjobbigt att hela tiden bli påmind om den :) men det är ingen fara gumman, det där kommer du fixa lätt som en plätt, jag tror lill sessan är en rejserbebis som ploppar ut snabbt jag :)



ja, förjävligt synd med jordgubbarna, det är ju SÅ sjukt gott! gah, kanske att jag pumpar sen i sommar bara för att få äta det ;) tss.



jo, vi hörs senare idag om mässan, kuuuul! :) och fan, den där sjalen är ju svinsvår att knyta (eller så är det jag som är helt jävla seg), jag googlar, men får bara upp en bild av hur ma knyter så att dom ligger som en banan, jag hade velat ha honom högre upp för det ser ut och låter som att ha inte får luft. undrar hur sara knytte leo när han var liten, för hon har ju typ en sån sjal?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback