jo

fan vad jag hatar att ha svullna, vätskefyllda fötter.
känns som att man går på nålar hela tiden.

har varit på stan idag. jag & sara var och lunchade på waldrof, gott gott ! Sen träffade vi upp Sanna på Doffi, gick runt på shopping en sväng och sådär. det finns så mkt fina kläder men jag blir helt bitter för jag vill verkligen handla men det är ju det där m strl, ska jag köpa att det passar nu eller sen? och vilken storlek kommer jag att ha? förmodligen inte XS som förr , nej :)

just det, var förbi ohlssons tyger tänkte pimp-my-bärsele från BB som är från 1800-talet :) nej, den är helt ok, men bara så jag har ngt att göra tills bebben kommer, ska försöka göra det här lite halvseriöst iaf, för jag kommer förmodligen att använda den sen :) jag har aldrig varit sån som syr m.m. men sen jag blev gravid så har jag blivit sugen på såna projekt , fast tålamodet är ju som förr :) men helt sjukt hur man bara kan ändras sådär, får se om det håller i sig !

m har åkt & jobbat igen, senaste månaden har han jobbat typ 07-20/21, mån-söndag och sen kommer han hem & duschar, sover. inte för att jag varit supersocial och förstår verkligen att han måste jobba, men jag saknar kvällssällskap och få lite quality-time tillsammans  men förhoppningsvis jobbar han bara den här helgen och sen börjar jobba normalt igen :)

imorn ska jag på fylle-picnic på gultza, haha. får se hur länge jag orkar m fyllisarna, men det blir då garanterat roligt , det är det alltid m dom där tokarna :) hoppas såklart på massor med sooooool :)

puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

läckert det skulle vara - faluröd! ;)

det är skönt med sol mebn jag är ju typ albino så det är ingen drömkombo nej :)



Postat av: Marie

De sista veckorna sov jag med flera kuddar permanent under madrassen för att höja huvudändan. Det är inget jag ser fram emot nästa gång, haha. Men jag kan lugna dig med att sekunden ungen är ute försvinner halsbrännan. Helt sjukt att den bara försvann! Jag hade levt med den i flera månader och hips vips slapp jag. :D



Jag minns inte att jag upplevde magen som varm någon gång. Jag sprang omkring i bikini hela sommaren med bautamagen i vädret och den stektes aldrig. Jag tror nog fostervattnet tempererar rätt bra och alltid ser till att hålla rätt temp i magen. :)



Hur går det nu? Börjar det komma igång? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback